hetaste tipsen för flaskmatning - yoomi
Tack TS! Jag har en snart 7 månaders som jag inte orkar amma egentligen och en av anledningarna, förutom att ja tyckte att jag var skyldig mitt barn det, att jag tvingade mig att fortsätta var just för de gånger jag hade pumpat eller som han fick ersättning så var det så jäkla jobbigt rent ut sagt att jag fick ångest bara av att tänka på att blanda en flaska klockan 3 på natten.. Jag traskar också runt med termos nu och det suger, andra verkar tycka att set är okej men nu när jag får se att jag kan slippa det för något så futtigt som knappt 300kr... Tack! Ska definitivt titta närmare på det här. Min son erfar dock dricka vad som helst oavsett temp men jag tycker inte han ska behöva dricka iskall ersättning.. Usch. Det får man ingen skön, mättande känsla av tycker jag. Har jag förstått det rätt att man kan värma cirka 150 gånger sen behöver man en ny patron? Och du nämner Tommee Tippee som jag använder nu, är flaskorna lika stora och klumpiga? Fr det skulle vara det enda i sånnafall, tar upp så mycket onödig plats i skötväskan..