oj, vilken diskussion det blev av detta enkla tips :)
Lite förklaring, patronen värmer samma temperatur som bröstmjölk, vilket är mellan 32-34 grader, så temperaturen är aldrig något problem. Själva nappflaskan är en av de bästa antikolikflaskor med 6 ventiler, avent har endast tre. Mam vet jag inte? Nappen är av extra bröstliknande mjuk silikon, vad jag har förstått är det faktisk exakt samma som tummy tippey som finns på apoteket.. Så nu när jag tänker efter så kanske det inte är så himla dyrt egentligen. Ni jämför med en TERMOS, ska ni ha en bra termos vad kostar den? men samtidigt tycker jag inte man kan jämföra äpplen och päron. Och jag vet inte hur ni gör med termos och kallvatten, klarar ni er en hel dag på det? Om jag bara ska ut några timmar klarar jag mig på en patron, men om jag ska iväg en hel dag, tar jag med mig två. Jag har en kompis med en kille som kräver välling på natten, så hon (oftast pappan) fick gå upp mitt i natten nerför trappan ut i köket för att värma välling - Varje natt! de har nu köpt en yoomi (med större napp då killen är äldre) så de laddar patronen och har den vid killens säng - när killen vaknar häller de i vällingen trycker på patronen som blir varm efter 60 sekunder - för dom fungerar det också perfekt Jag vet att yoomi är rätt så nu på marknaden, och många jag har kommit i kontakt med känner inte till den - Därför tipsade jag om den på detta forum - INTE för att provosera ni som är intresserade såg jag nu när jag googlade att lemer.se har kampanj på yoomi systemet