hetaste tipsen för flaskmatning - yoomi
Dottern min klarade sig bra med andra flaskor. Trots att de inte var de dyraste.Kokt varmt vatten i en termos.Kokt avsvalnat vatten i en annan flaska.Funkade bra
Dottern min klarade sig bra med andra flaskor. Trots att de inte var de dyraste.Kokt varmt vatten i en termos.Kokt avsvalnat vatten i en annan flaska.Funkade bra
Ny patron kostar 239 kr
ja, då värmer du ersättningen i flaskan, det gör inte yoomi, den värmer endast det som barnet suger i sig - och håller dessutom en hel timme. Därav bildas inga bakterier. En annan fördel är att ersättningen värmer EXAKT temperatur varje gång. Man kan aldrig missa på att det blir för kallt eller för varmt...
patronen laddar du 150 gånger, de är inte engångspatroner som iamoo. Jag har två patroner, och det funkar perfekt för mig när jag är ute. Men det går liksom inte att beskriva hur smidigt det blir. Det är som mobiltelefon, man fattar inte idag hur man kunde leva utan dom, men man saknade dom inte när dom inte fanns - kanske som din termos - hur skulle du göra utan den ?