Gravid på andra försöket genom heminsemination!
Där kom mensen försenad 4.5 dagar. Trodde verkligen denna gång jag var gravid :( bara att försöka igen helt enkelt..
Där kom mensen försenad 4.5 dagar. Trodde verkligen denna gång jag var gravid :( bara att försöka igen helt enkelt..
Då har ÄL förhoppningsvis passerat (runt den 28) har dokumenterat sex den 21,22,23,24,25,27,28,29 så nu håller jag tummarna stenhårt att det tar sig!
Hur går det för er! Jag och min kille ska pröva detta senare i januari!
Nähepp det blev inget denna månad, mensen kom som den (inte) skulle. Tar nya tag denna månad o hoppas! Nytt BIM är 10 februari.Tack Adina för dina peppande ord
Denna månad kommer vi ta ältest (Clearblue digital) och köra varannan dag. Har oxå köpt Fertilitetsglidmedel från Clearblue som vi kommer ta upp i sprutan samtidigt för att få mer skjuts åt spermierna. Har även beställt nya tvåkomponent-sprutor (utan bakteriedödande medel!?) vilket jag fick reda på var i mina trekomponentsprutor jag haft. Det är tydligen den svarta delen som är det. Så ja nu har jag laddat upp för ny inseminationsperiod! Har ÄL troligtvis den 27
VAH finns det fertilitetsglidmedel?? helt nytt för mig! låter sjukt bra, jag ska fasen duscha i det
härligt vad du laddat med prylar nu! sprutor med antibakteriedödande medel är säkert bra.
hur gör du i övrigt med livsstilen som påverkar en hel del, dra ner på kaffe/ annat?
Ja verkligen, för vissa är det inte gratis o försöka göra barn :D
Nej det var på heminsemination-gruppen på Facebook.
Låt dig få njuta av en kopp kaffe om dagen o sen stopp. O vinet ta antingen fredag eller lördag med ett glas, det känns inte så betydande. Men varje gång ÄL har vart så drar jag in på vinet till nästa BIM. Så det blir inte ofta längre..:(
Nehepp..inget denna gång heller :( då blir det ny BIM den 14 mars. 5:e försöket, hur lång tid ska det ta!? Prickar ju alltid ägglossning.
FASENS SKIT!! Men sjätte gången gillt kanske??
ryck upp dig, det kommer att gå!
Dennamånad är vi på gång igen! ÄL den 27 juni