Gravid på andra försöket genom heminsemination!
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
VAH finns det fertilitetsglidmedel?? helt nytt för mig! låter sjukt bra, jag ska fasen duscha i det
härligt vad du laddat med prylar nu! sprutor med antibakteriedödande medel är säkert bra.
hur gör du i övrigt med livsstilen som påverkar en hel del, dra ner på kaffe/ annat?
FASENS SKIT!! Men sjätte gången gillt kanske??
ryck upp dig, det kommer att gå!
jaha bara 5:e försöket..? :)
vi håller tummarna!
jaadu vi kan vara pms-iga ihop!!! kanske se gråtmilda filmer och käka chips och godis? pepp, pepp och kram på dej!
ja fy fasen, jag är också rätt gråtmild nu... skulle också haft mens igår (tisdag) men idag är det onsdag och inget kommit än. vi får se när det blir. brukar testa äl från kvällen på dag 11 (fast jag har cykel på 28-30 dagar) men äl har verkligen varierat mellan dag 12-17 så man får stå standby för att bege sig till Danmark. rätt meckigt och stressig process faktiskt men vad gör man.
jag längtar efter ett pluys på stickan så jag nästan vill dö ibland. man går förbi en bebisavdelning på varuhus och man går sönder inombords. När blir det vår tur?
skulle jag vara du skulle jag söka ny donator nu men kanske parallellt som du kör vidare på den nuvarande.. man vill helst inte missa någon månad och chans helst, bäst att bara köra på. tänk om ni inte matchar varandra eller om hans simmare faktiskt är slöa? man hör ju om folk som byter och så går det på första försöket.
Spännande, hoppas det funkar för er!!! för oss funkade det tyvärr inte, men är nu gravid på fjärde IVF-försöket. men helt klart värt att testa iaf.
All lycka till dig! (och alla andra som kämpar)