• Hedwigg

Gravid på andra försöket genom heminsemination!

Hej alla!

Är glad att jag hittade denna tråd. Har inte tänkt så mycket på heminsemination, förrän en kompis gav tipset till mig.

Jag lever med min man, vi har väl smått försökt att bli gravida i ca 5 år. Men barnlängtan har blivit väldigt stor nu på det senaste året. Kan nog vara åldern som gör det, fyller 30 år i sommar. Då det blir en stor press på mannen så har han lite svårt att komma. Men genom heminsemination så kan man mysa och så utan att det måste hända något. Har läst igenom hela tråden så känner mig mer peppad att ge detta en chans.

• Hedwigg
    Salty Licorice sugarfree skrev 2015-03-01 14:09:08 följande:

Hur går det för er? Jag har bim typ 7-8/3. Är superskengravid, har massa konstiga symptom, men jag vägrar tro att det fungerade på första riktiga försöket. Det vore för bra för att vara sant.

Hej! Vi har inte testat än,men har mens nu så väntar på att den ska sluta så vi får pröva??.

Håller tummarna att du inte bara är skengravid utan att det är en liten bebis.????
  • Hedwigg

Hej alla!

Jag har en liten fundering. När ni har gjort heminsemination, hur har ni gjort med träning(om ni tränar)? Har ni tränat som vanlig el har ni hoppat över om ni gjort insemination någon dag innan?

• Hedwigg

Vi har gjort vårt första. Men hur är det med luftbubblor? För vi hade 5 ml spruta och det blev lite luft uppe på sprutan. El finns det ett annat sätt att få upp sperman på när man har 5 ml spruta, vet att man kan köpa slang, men något annat?

Svar på tråden Gravid på andra försöket genom heminsemination!