Gravid på andra försöket genom heminsemination!
Hej alla!
Jag ville bara hitta ett litet forum att prata av mig på, så att sambon slipper höra allt :) Lever i ett hetroförhållande med en sambo som har lite problem med prestation osv vid sex så nu har vi tagit steget att prova heminsemination. Beställde förra vecka ett kitt från heminsemination.nu (tack Tove1975) :D
Provade i förrgår och har kört med ägglossningstest sedan i måndags, tror jag kommer ha ägglossning någon gång mellan den 31 och den 2 men har ännu inga tecken på testerna. Med tanke på att jag inte behöver krångla med att träffa donator och liknande så kör vi på varannan dag nu och hoppas att ägglossningstestet visar något (kontrollbehov jepp) för att slippa testa hela tiden.
Har haft regelbunden mens så länge jag kan minnas och slutade med mini-piller cerazette i slutet av januari, fick mens månaden efter och har varit regelbunden sedan dess.
Tänkte hänga lite i detta forum just för att ha ett bollplank så att mitt tjat inte stressar sambon mer än det redan är. Vi båda längtar verkligen efter barn och hoppas att vi får resultat relativt tidigt, övrig familj har inte haft några problem (vad vi vet, är ju inget man skriker ut på stan direkt) och hoppas att våra gener är på vår sida och att vi kompletterar varandra på detta plan!
Hur går det för er andra? Några plus under sommaren? :)