Inlägg från: Livgivaren |Visa alla inlägg
  • Livgivaren

Gravid på andra försöket genom heminsemination!

Snuff 123: På vissa apotek erbjuder de en sk dosspruta med plastkant som man får klippa bort och slipa till. På Cura apoteket har de en spruta (gratis) som fungerar bra som den är.

boandersson: Jag är en bra donator, men det kan man ju inte veta om man inte känner mig...

En bra donator ger villkorslöst utan massa konstiga krav. Han känner att han kan bidra med något värdefullt, och ger för att han älskar att ge. Det är bra om han tidigare donerat och konfronterats med de känslor en lyckad donation innebär.

Jag har gett liv till ett 15-tal barn genom heminsemination. Ca hälften befruktades redan i första försöket. Ofta med “fader okänd” på pappret. Ibland med påskrivet faderskapserkännande för att underlätta närståendeadoption. Oavsett förutsättningar så har det känts lika bra varje gång jag lyckats bidra till en ny eller utökad familj.

Jag har träffat flera av mina donatorbarn och upplevt den enorma glädje jag gett upphov till. I och med att jag redan från början var klar med vad jag gav mig in i så har det aldrig varit några konflikter.

Hälsningar
    Livgivaren

livgivaren@gmail.com

Svar på tråden Gravid på andra försöket genom heminsemination!