Inlägg från: Plopps80 |Visa alla inlägg
  • Plopps80

Elektrisk bröstpump-rekommendationer o erfarenheter?

Fy fasen den elektriska pump jag hade var kass. Köpte världens bästa pump på Apoteket. Ett rör med vakum man sätter röret till bröstet och drar. Mjölken bara sprutar ut i röret. Kostar typ 80:-

• Plopps80
    straw2008 skrev 2013-04-14 21:56:30 följande:
    Jag fick oxå ut absolut mest med Apotekets rör. Fick nästan inget med den vi hyrde från bb.
    I kinamockaskogen.....

straw2008 skrev 2013-04-14 21:56:30 följande:
    Jag fick oxå ut absolut mest med Apotekets rör. Fick nästan inget med den vi hyrde från bb.
    I kinamockaskogen.....

Ja att den pumpen från bb är helt kass. Fanns ju ingen kraft! Röret är grymt. Man håller och mjölken sprutar.
  • Plopps80

Herregud jag låg över pumpen och svettades i förtvivlan det kom inte ut något alls. Så där snygg var jag inte med en stor fet sladdrig mage och nättrosor med blöja heller

• Plopps80

Jag skulle aldrig kunnat hålla min bebis när jag pumpade med den elektriska pumpen, den var så otymplig. Röret gick ju så jäkla fort det bara sprutade ut mjölk. Det främjar mjölproduktionen lika bra som något annat pump som pump. Jag hade så mycket mjölk att det aldrig tog slut och har fortfarande mjölk kvar dottern är 5 år. Helt sjukt.

Svar på tråden Elektrisk bröstpump-rekommendationer o erfarenheter?