• linasägerhej

Fråga till er som satte tillbaka 2 ägg men fick ett barn:

En fundering jag har.. Är gravid ( Tjohoo. ) i vecka 5. 4+4 Satte tillbaka 2 fyrcelliga och nu funderar jag såklart på om det är en eller två där inne. Min fråga till er som satte in två men fick ett barn är om det hände ngt speciellt? Jag fick tex en rosa flytning rd 11. Kan det vara ena ägget som inte tog tro? Och mår man alltid extra dåligt vid tvilling- graviditeten? Jag mår nämligen rätt ok! :)

• Svar på tråden Fråga till er som satte tillbaka 2 ägg men fick ett barn:
  • linasägerhej

Tack LillaVanilla! :) Enäggs, häftigt!! Antar att ni blev Aningens förvånade :)) Både jag och min Karl är rörande överens om att det bara är en. Självklart är det det smidigaste och det är ju ETT kärleksbarn vi kämpat för i alla år.. Men samtidigt är man ju någonstans aningens undrande över varför inte den andra klarade sig. En gravid kvinna som kämpat länge måste vara bland världens lyckligast va? :)

Saga03 skrev 2013-04-13 19:48:34 följande:
    Tack håller mina tummar att allt går vägen..Kan tillägga att min Ivf resulterade i en pojke som idag är 13 år gammal och han var sannerligen värd att kämpa för..barn utan nr 2 kom som en extra bonus på naturlig väg och tillför livet lika mycket glädje :)

Saga03 skrev 2013-04-13 19:48:34 följande:
    Tack håller mina tummar att allt går vägen..Kan tillägga att min Ivf resulterade i en pojke som idag är 13 år gammal och han var sannerligen värd att kämpa för..barn utan nr 2 kom som en extra bonus på naturlig väg och tillför livet lika mycket glädje :)

Ja det är ju så coolt! Precis Ingenting är omöjligt!! Underbart! :)
  • linasägerhej

Lucy: Det är en kvar! Fick se en liten klump med ett pickande hjärta igår på 7+3. Galet overkligt :) Håller tummarna för dig och att du får det du vill ha :)

Svar på tråden Fråga till er som satte tillbaka 2 ägg men fick ett barn: