• TnG

Tre saker (lek)

kiara skrev 2013-12-31 01:14:13 följande:
    *Peterbilt. *Kenworth. *DAF. Nu hoppade jag över modellnamn. Detta var det bästa jag kunde skriva efter lite sökningar på google. Tre sidor hos dig som du inte är stolt över?

* otydlig med vad jag vill. * vill ha saker gjorda på mitt sätt så inte så bra i grupparbete * att jag ibland anpassar mig efter folk... Men jag jobbar iaf på punkterna :) .... Tre saker som är viktiga oss din partner/framtida partner?
    Man blir så stark när man måste förstår du Lukas!
  • TnG
    kiara skrev 2013-12-31 01:31:09 följande:
    *Att leva mer i nuet. *Att tänka positivt. *Att tillåta mig själv lite mer egentid. Tre bra filmer?

Haha alla svarar samtidigt? Ronin... Die hard 3... Du gör mig galen... Tre bra låtar?
  • TnG

Österrike... Spanien... Grekland... Tre saker du vill köpa till dig själv?

• TnG
    w3s skrev 2013-12-31 16:46:23 följande:
    *Monopol *Poker *Neger och president Tre saker du hatar med vänsterpartiet?

Lars Ohly (vet han avgått men ändå).... Otydliga.... Lite klumpiga när de ska uttala sig.... Tre saker att göra denna kväll?
  • TnG

Oj svår.. Täckning... Man kan få användning för en gammal kobratelefon, lätt att använda... Tre bra saker med tysthet?

• TnG

Slippa krav, stress, ångest... Tre bra saker med att det blir ljusare för varje dag nu?

• TnG

Att dem ger en kärlek... De fångar möss... De är väldigt rogivande... Tre saker som är dåliga med SD?

• TnG
    Lilly01 skrev 2014-01-03 18:03:15 följande:
    - generös - omtänksam - kärleksfull Tre av dina godaste efterrätter?

Glass... Kladdkaka och grädde... Äppelkaka med vaniljsås... Tre av dina favoritfilmer?
  • TnG

Katter, delfiner och Jaguar... Tre saker du tycker är bra med att någon är snäll?

• TnG
    vinmonster skrev 2014-01-25 02:23:12 följande:
    * 2 days in paris * bridesmaids * elf tre låtar du älskar?

Eminem - Monster.... Eminem Going through changes... Seinabo Sey - Younger... Svårt att bara välja tre låtar :) .... Tre saker som du önskar oss en partner?
  • TnG

Justin Biber... Marcus Birro... Molly Sanden... Tre saker som är bra med en kram? :)

• TnG

Tinningen.. Precis vid läppen.. I örat! ...... Tre saker som får dig att njuta?

Border skrev 2014-01-29 20:20:40 följande:
    - Tyst - Hälsar när man möts i trappuppgången - Hänsynsfull Tre ställen det gör jävligt ont att ha en finne på?

• TnG

Du är ju för go du! :) Bamsekram till dig Border :) ... Man hittar , t-shirt, byxor, hoddies.. ....Tre saker man hittar i ditt sovrum?

Border skrev 2014-01-29 21:39:34 följande:
    - Du - Du - Du Tre klädesplagg man alltid hittar i din garderob?

• TnG

Jag ska spela PS4... Jag ska försöka njuta... Sen ska jag skriva till en väldigt fin person. ;) Tre saker som får dig att njuta?

Border skrev 2014-01-31 15:52:49 följande:
    - Kurt Cobain - Marilyn Monroe - Johanna Sällström Tre saker du ska göra i helgen?

• TnG
    Awesome... Legendary... Babe...! Tre citat som du tycker om?
    Border skrev 2014-01-31 17:02:29 följande:
    Hmmm, undrar vem den väldigt fina personen kan vara... Ok, tre saker som får mig att njuta: - att skriva till en väldigt speciell person - att fantisera om en väldigt speciell person - att lyssna på en väldigt speciell persons hjärtslag Tre engelska ord du tycker om?

• TnG

Prata med en viss person! .... känna mig lycklig ... Sömn... Tre saker som gör dig arg?

Border skrev 2014-02-01 09:32:28 följande:
    (följande egenskaper kan ibland vara negativa) - min önskan om att hjälpa alla andra - min envishet - mitt problemlösande Tre saker du längtar efter just nu?

• TnG

Drakfrukt ;) Melon och Apelsin...vilka är dina tre favoritgodisar?

Border skrev 2014-02-01 15:15:10 följande:
    - Omtänksamhet - Humor - Snygga händer Tre frukter du är sugen på nu?

• TnG

Bilträff i sommar... Jag ska se färdigt Blood Daimond... Och så ska jag ta en glass med, det har jag planerat.. Tre saker som får dig att skratta?

Svar på tråden Tre saker (lek)