Inlägg från: Anonym (waow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (waow)

Var på familjerätten

Tänk att en människa kan ljuga så jävla mycket och tro att sanningen inte kommer bita honom i arslet.

Han hade vandrat uppe till familjerätten och hävdar att han är pappa till min son inte ens kunnat åter ge datum som han då skulle ha haft sex med mig  mer än att det sket fler ggr.

Hahaha Men det bet honom ordentligt i arset då jag  talade om att han anvät advokat en kvinnlig och att hon sagt att han inte hade något att gå på....................

Nu hade han skaffat en ny han hade ju fan till och med använt falskt namn hos den första advokaten så där blev han riktigt hängd.......

Fattade han inte att att lögnerna skulle komma fram...

Nu har jag och familjerätten stämt honom på ett DNa  och sedan går jag vidare med förtal och ärekränkning hittade en go advokat som  lovat att hitta ett sätt att gräva ner honom ordentligt.....

Nu så har han snuten i arslet om han inte dyker upp på dna test inom  14 dagar

Rätt åt fanskapet

som jag hört hr så skulle båda kallas på DNA helt fel det är bara idioten som kommer att göra de oh jag oh sonen

• Svar på tråden Var på familjerätten
  • Anonym (waow)

Blev rörigt.. Det handlar om en väldigt skadad indevid som har velat förstöra för mig och min man.

Den här mannen knallade in till en advokat en kvinlig sådan som skickade ett brev till mig att han ville ha umgängesrätt med min som, då ringde jag upp till henne och sa att han är inte min sons pappa så varför skall han ha umgängesrätt berättade då för henne hur det låg till. Hon talade om för honom att det inte gick att gå vidare då han inte på något vis kunde påvisa att han var fader till min son....

Jag erbjöd dem dock att göra ett eget dna prov privat via rätt kanaler, men tydligen så valde han att dumpa denna advokat för att test en annan.

Han använde falskt namn hos den första advokaten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen hade den nya advokaten ringt familjerätten, med en ny lögn, och denna gången blev killen tvungen att använda sittriktiga namn, han hade även suttit med samma lögn till denna person på familjerätten.

Jag berättade min sida och  mannen i fråga lär nog svettas nu när han blir tvingad att underkasta sig dna mm            

• Anonym (waow)

Jo absolut kan det hända honom  otroligt mycket polisen får tag i denne så åker han ut med huvudet först ur detta landet :D... Efter lämmnat DNA

• Anonym (waow)

för att ha bor här olagligt

• Anonym (waow)

Jag fick förkarat för mig att om han inte infinner sig kan de visst stämma honom dels för att han kört med  falskt namn oh att han gjort sig skyldig till en hel del annat och jo om jag begär DNA så kan han inte neka

• Anonym (waow)

Pappa finns på pappret så var de med det, detta är bara en idiot som vill förstöra så var det med de.

• Anonym (waow)
    Anonym (insatt) skrev 2013-04-02 21:49:18 följande:
    Bara domstol kan tvinga honom. Inte du eller socialtjänsten/familjerätten!

Konstigt för här funkar det tydligen så, han har ingen rätt att neka detta, förhörde mig väldigt mycket om just detta.
  • Anonym (waow)

Vem har påstått att jag vill ha tillbaka någon.. Nej detta är för att få slut på hans  lögner............

Famljerätten har godaskäll att inte blanda in min sambo i detta vaför är inget ni behöver veta......

De hjälper mig att bli av med en ljugande  advokat och en riktigt sjuk människa    

Svar på tråden Var på familjerätten