• Olivkvisten

Itrim

Är det någon som kan berätta lite om Itrim och funkar det? hur är måltidsersättningarna? smakar dom röv som alla andra typer av ersättningar. Är det soppor eller shaker?

• Svar på tråden Itrim
  • Selma1966

Deras egna måltidsersättningar är äckliga. Jag använde andra märken men följde deras program i övrigt (-20 kg på två veckor). Nackdelen är snarare att man binder upp sig för minst ett år för en dyr penning. De är bra , men det känns jobbigt att låsa upp sig så. Jag hade hellre velat ha möjlighet att byta till ett vanligt gym när jag nått mitt mål. Sedan gick jag upp i vikt igen, men det handlade mer om en graviditet med missfall som följd innan året var slut.

• Olivkvisten

oj, jag beklagar, vad hemskt för dig:(

Gick du ner 20 kg på två veckor? herregud:) bra gjort! Själv måste jag ner 35 kg för att komma i min vikt innan jag blev gravid. Men hur ser deras träningsprogram ut? Vad för andra måltidsersättniningar använde du?  

• Selma1966

Förlåt, troligen autocorrect... 20 kg på 10 veckor ska det stå. Det ansågs väldigt lyckat resultat så alla gick inte ner lika mycket Två veckor hade nog varit rekord.

Jag använde främst Nutrilette och Allevo och ibland Naturdiet (äcklig). Det viktiga är att man äter samma märke samma dag eftersom de har olika uppdelning av näringsinnehållet så om man börjar blanda kanske man inte får i sig det man ska.

De har gym med vanlig styrketräning och kondition, även om maskinerna inte hade bestämda vikter utan man får mer motstånd ju hårdare man drar.

Svar på tråden Itrim