• Anonym

Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?

Vi killar (iaf jag) fantiserar ofta om de kvinnor vi möter i vardagslivet. Tänker oss hur hon ser ut naken. Hur hon är i sängen. Vad hon tänder på etc. Det behöver alls inte vara bara snygga kvinnor som vi tänker så om.

Vad fantiserar ni kvinnor om vad gäller män ni träffar? Och är det bara snygga män ni fantiserar om eller vad för sort män drar igång era fantasier?

• Svar på tråden Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?
  • Anonym (Love)
    Anonym (?) skrev 2013-05-01 22:50:15 följande:

Om det sägs att storleken har relativt liten betydelse, vad är det då med ovetskapen om mäns beklädda paket som lockar? Vem som tilldelats vilken typ av penis?

Va? Varför skulle det locka på något sätt. 

Att tänka på mäns penisar framkallar mest äckelkänslor. 

• Anonym (4 bröllop)
    Anonym skrev 2013-03-30 16:29:53 följande:

Hur skulle ni reagera om någon av de här männen som väcker era fantasier, skulle verka som han hade förstått vad ni tänker på. Följt av ett leende som säger "Gärna det?"

Jobbigt om hon just då tänker på vad hon längtar efter att gifta sig, och bebis.
  • felicityporter

Jag fantiserar verkligen aldrig sexuellt om någon män jag ser i min omgivning. Tänker inte på hur de ser ut nakna eller något sånt, kanske är jag tråkig?

När jag ser en riktigt snygg och charmig kille, som t ex idag kan jag tänka ?fan så söt och charmig han är?, men det är så långt det går.

• Anonym (Isa)

Mina fantasier handlar nästan uteslutande om att någon gör sexuella handlingar med mig. Det kan handla om dominans, smisk, hårt sex, att bli slickad etc. 

Återkommande i fantasierna är att det är om någon som jag känner till som jag finner sexuellt attraktiv. Aldrig kändisar eller så. Mina fantasier handlar sällan om hur mannen ser ut rent fysiskt..alltså hur stor kuk han har, kroppsbyggnad etc. Bortsett från en liten grej, gillar håriga män så det tillägget brukar finnas i fantasin. Men det är mer spänningen i situationen och vad vi gör som är grejen.

• Anonym (Isa)

Kan förövrigt tillägga att fantasierna ibland dyker upp i huvudet när jag träffar den person jag fantiserat om.

Kan nästan känna mig lite generad och brukar även undra om personen kan se på mig att jag är sexuellt attraherad av honom. 

• Anonym (4 bröllop)
    felicityporter skrev 2023-10-05 15:30:38 följande:

Jag fantiserar verkligen aldrig sexuellt om någon män jag ser i min omgivning. Tänker inte på hur de ser ut nakna eller något sånt, kanske är jag tråkig?

Tråkig är du väl inte. Många kvinnor uppskattar om män inte tänker så om kvinnor. Tycker du att män är tråkiga om de inte tänker så om kvinnor?
  • Anonym (4 bröllop)
    Anonym (Isa) skrev 2023-10-05 15:36:46 följande:

Kan förövrigt tillägga att fantasierna ibland dyker upp i huvudet när jag träffar den person jag fantiserat om.

Kan nästan känna mig lite generad och brukar även undra om personen kan se på mig att jag är sexuellt attraherad av honom. 

Ja. Drömmannen är han som kan läsa tankar.
  • PunkPyret

En återkommande fantasi är att när jag går på stan och är lite kåt (vilket jag ofta är) och ser en man som ser ok ut, då sänker jag blicken. Jag hoppas få se ett par tighta jeans som spänner över ett halvstånd.
    Han ser att jag ser och våra blickar möts och dröjer sig kvar. Som tur är finns ingen annan i närheten. Han knäpper upp byxorna. Han har inga kalsonger som är i vägen utan tar fram en kuk som står rakt ut. Jag går fram till honom och runkar upp det till fullt stånd på ett par drag.
    Sen varierar fantasin, ibland runkar jag bara av honom rakt upp och ner, ibland ställer jag upp mig mot väggen och han kör bara in kuken bakifrån och pumpar på. 
    När jag har kommit så långt i tankarna tillkommer det ofta en liten folksamling som står och kollar oss. Kåthet smittar och de börjar smeka sig själva....

• Anonym (Sexuellt explicit)
    Anonym (Math) skrev 2023-10-05 14:35:49 följande:

Verkar vara ett genomgående tema att tjejer sällan fantiserar och tänder på män utseende mässigt? Jag menar jag tänder på min tjejs bröst, ben, rumpa. Både visuellt fantiserar och av att se.

Gör inte tjejer det visuellt eller tänder på av att se Lika mycket?

Att tända på och fantisera är ju helt olika saker. Klart jag tänder på den jag är ihop med eller har valt att ha en sexuell relation med. Det kan ju räcka med att denne¨sitter bredvid mig i soffan och ser otroligt läcker ut, ett par muskulösa armar som lyfter något tungt i ett linne, en naket bröst och en hårtest som är lite ostyrig och framkallar något vilt eller ett par halvöppna läppar som närmar sig för en innerlig kyss, spända skinkor i ett par välsittande jeans. Klart jag tänder på allt sånt i olika situationer men det är inte vad jag kallar fantasier. Dessa handlar oftast om okända och sånt som är ouppnåeligt.
  • Anonym (Nästan uteslutande om en)
    Anonym skrev 2013-03-30 14:35:01 följande:
    Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?

Vi killar (iaf jag) fantiserar ofta om de kvinnor vi möter i vardagslivet. Tänker oss hur hon ser ut naken. Hur hon är i sängen. Vad hon tänder på etc. Det behöver alls inte vara bara snygga kvinnor som vi tänker så om.

Vad fantiserar ni kvinnor om vad gäller män ni träffar? Och är det bara snygga män ni fantiserar om eller vad för sort män drar igång era fantasier?

Jag är evig singel. Jag fantiserar skamligt nog nästan bara om en nära väns man, både romantiskt och sexuellt. Någon gång har jag försökt glida över till Russel Crowe i Gladiator, men det blir snabbt min väninnas man som Gladiator istället för att det skall funka. Jag tänker på honom när jag onanerar och har gjort så i mer än tio år. Tänker även tyvärr på honom när jag är med en man för att det skall funka (händer sällan och var mer än 2 år sedan sist). har även tänkt på honom när jag försökte vara med en kvinna. 

Han är inte alls snygg kan jag påstå, (Crowe är snygg men inte min väns man) mer fulsöt och gullig. Stor mage och i behov av en hårtransplantation. Men han har andra kvaliteer jag attraheras av.
  • Anonym (Sapiosexuell)

Jag vet bara hur jag själv fungerar och att jag inte är "normal". Jag har betydligt mer lust än snittet.

Jag tänder på intellekt, snabb verbal kommunikation och vitsig humor. Är nästan utseendeblind i övrigt, mina väninnor fascineras över hur olika män jag har varit med.

En man som har skärpt blick och rapp konversation men också gärna är lite pryd och tillknäppt kan dra igång min fantasi lite extra, och är det på jobbet så retas jag gärna med honom lite. För jag undrar alltid om han är likadan i sängen eller om där finns en mer ohämmad person under ytan?

Så ja, jag har suttit och kollat på en kollega på Teams eller i ett möte ibland och tänkt på vad jag skulle göra med honom, hur han skulle reagera osv. 

Att lyckas genera en man (som jag är i relation med) med sexuella komplimanger ger mig ett stort leende i flera timmar. 

• Anonym (Isa)
    Anonym (4 bröllop) skrev 2023-10-05 15:37:57 följande:
    Ja. Drömmannen är han som kan läsa tankar.

Självklart kan mannen inte läsa mina tankar. Utan mer att han skulle uppfatta mitt kroppsspråk och mina blickar som att jag är kåt. 

• Anonym (Sapiosexuell)
    Anonym (Isa) skrev 2023-10-07 15:03:03 följande:

Självklart kan mannen inte läsa mina tankar. Utan mer att han skulle uppfatta mitt kroppsspråk och mina blickar som att jag är kåt. 

Hur svårt kan det vara då? Flört

Vissa män på jobbet uppfattar uppenbarligen skor med klack som att jag är kåt. Eller min hållning, eller hur jag äter en bit tårta.
Svar på tråden Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?