Anonym skrev 2013-03-30 14:35:01 följande:
Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?
Vi killar (iaf jag) fantiserar ofta om de kvinnor vi möter i vardagslivet. Tänker oss hur hon ser ut naken. Hur hon är i sängen. Vad hon tänder på etc. Det behöver alls inte vara bara snygga kvinnor som vi tänker så om.
Vad fantiserar ni kvinnor om vad gäller män ni träffar? Och är det bara snygga män ni fantiserar om eller vad för sort män drar igång era fantasier?
Jag är evig singel. Jag fantiserar skamligt nog nästan bara om en nära väns man, både romantiskt och sexuellt. Någon gång har jag försökt glida över till Russel Crowe i Gladiator, men det blir snabbt min väninnas man som Gladiator istället för att det skall funka. Jag tänker på honom när jag onanerar och har gjort så i mer än tio år. Tänker även tyvärr på honom när jag är med en man för att det skall funka (händer sällan och var mer än 2 år sedan sist). har även tänkt på honom när jag försökte vara med en kvinna.
Han är inte alls snygg kan jag påstå, (Crowe är snygg men inte min väns man) mer fulsöt och gullig. Stor mage och i behov av en hårtransplantation. Men han har andra kvaliteer jag attraheras av.