• Anonym (SEX & SÅNT)

Vilken är den bästa sexställningen enligt dig?

Ja! Vilken är den bästa ställningen egentligen?
    Dela med dig av dina tips och erfarenheter, så blir andras liv kanske lite roligare!

Cool

• Svar på tråden Vilken är den bästa sexställningen enligt dig?
  • Anonym (ställning?)

Min erfarenhet är att de flesta tjejer jag varit tillsammans med har gillat bakifrån bäst. Kan det ha något att göra med att det är en ganska "djurisk" ställning, och att kvinnan kan känna att hon är utlämnad till mannen, han helt enkelt tar henne? Kan vara så också att i den ställningen kommer man rätt långt in, och det är kanske skönare för kvinnan.

• Anonym (AaA)
    Anonym skrev 2013-03-24 21:06:53 följande:
    Hrm, svårt.....gillar när jag ligger på rygg och han över mig, som i missionären men han reser sig upp. Sitter liksom på knäna och har sex med mig. Ibland kan han lägga mina ben på hans axlar och då kommer han djupt in ;) När han har denna typ av ställning så kan han också stimulera klitoris på mig vilket är underbart ;) 
    Japp. Mina ben på killens axlar- utdelning VARJE gång. Han kommer djup in och precis på g-punkten.
    Gillar även bakifrån, okänsligt, rått och utlämnande. 
  • Anonym (mrs x)
    Anonym skrev 2013-03-24 21:06:53 följande:
    Hrm, svårt.....gillar när jag ligger på rygg och han över mig, som i missionären men han reser sig upp. Sitter liksom på knäna och har sex med mig. Ibland kan han lägga mina ben på hans axlar och då kommer han djupt in ;) När han har denna typ av ställning så kan han också stimulera klitoris på mig vilket är underbart ;) 
    Min favorit! Förutom att jag väljer att stimulera mig själv på klitoris istället för att låta min man göra det.
  • Anonym (Kille)

Att bli riden är min favorit så sexigt, skulle dock vilja prova att bli riden när hon sitter med ryggen mot mig men min partner vill inte.

• Anonym (AaA)
    Anonym (Kille) skrev 2013-09-24 19:22:20 följande:
    Att bli riden är min favorit så sexigt, skulle dock vilja prova att bli riden när hon sitter med ryggen mot mig men min partner vill inte.
    Det älskar min kille när jag gör, han får en härlig vy av min rumpa och hur kuken rör sig in och ut.
  • Anonym (PM)

När jag ligger på rygg, han ovan fast upprätt, på knä. Med ena benet på hans axel och hans hand runt min hals.

• Anonym (Kille)
    Anonym (AaA) skrev 2013-09-24 19:23:58 följande:
    Det älskar min kille när jag gör, han får en härlig vy av min rumpa och hur kuken rör sig in och ut.
    Precis det som lockar.
  • Anonym (AaA)
    Anonym (Kille) skrev 2013-09-24 19:27:22 följande:
    Precis det som lockar.
    Varför vill hon inte testa?
  • Anonym (Kille)

Hon tycker det är klumpigt, vet dock inte hur det är klumpigare än att rida vanligt, det har bara kommit på tal en gång så om jag förklarade att jag absolut ville prova så skulle hon väl ställa upp, men jag vill inte behöva be om det, hon rider ju redan bara för min skull.

Svar på tråden Vilken är den bästa sexställningen enligt dig?