Vilken är den bästa sexställningen enligt dig?
Ja! Vilken är den bästa ställningen egentligen?
Dela med dig av dina tips och erfarenheter, så blir andras liv kanske lite roligare!
Ja! Vilken är den bästa ställningen egentligen?
Dela med dig av dina tips och erfarenheter, så blir andras liv kanske lite roligare!
Min erfarenhet är att de flesta tjejer jag varit tillsammans med har gillat bakifrån bäst. Kan det ha något att göra med att det är en ganska "djurisk" ställning, och att kvinnan kan känna att hon är utlämnad till mannen, han helt enkelt tar henne? Kan vara så också att i den ställningen kommer man rätt långt in, och det är kanske skönare för kvinnan.
Att bli riden är min favorit så sexigt, skulle dock vilja prova att bli riden när hon sitter med ryggen mot mig men min partner vill inte.
När jag ligger på rygg, han ovan fast upprätt, på knä. Med ena benet på hans axel och hans hand runt min hals.
Hon tycker det är klumpigt, vet dock inte hur det är klumpigare än att rida vanligt, det har bara kommit på tal en gång så om jag förklarade att jag absolut ville prova så skulle hon väl ställa upp, men jag vill inte behöva be om det, hon rider ju redan bara för min skull.