• Anonym (SEX & SÅNT)

Vilken är den bästa sexställningen enligt dig?

Ja! Vilken är den bästa ställningen egentligen?
    Dela med dig av dina tips och erfarenheter, så blir andras liv kanske lite roligare!

Cool

• Svar på tråden Vilken är den bästa sexställningen enligt dig?
  • missan75

Bakifrån, alla gånger.

• Anonym (Hmm)
    missan75 skrev 2013-03-24 20:54:53 följande:
    Bakifrån, alla gånger.
    Det säger min sambo (kvinna) med. Men jag förstår ärligt talat inte vad som är så skoj för en kvinna. Måste vara psykologiskt?
  • Anonym (SEX & SÅNT)
    missan75 skrev 2013-03-24 20:54:53 följande:
    Bakifrån, alla gånger.
    Jag kan tycka det blir lite "okänsligt".. Eller ja, de känns så off på något sätt..
    Jag föredrar ställningar som är ansikte mot ansikte!
  • Anonym (SEX & SÅNT)
    Anonym (Hmm) skrev 2013-03-24 20:55:47 följande:
    Det säger min sambo (kvinna) med. Men jag förstår ärligt talat inte vad som är så skoj för en kvinna. Måste vara psykologiskt?
    aha.. Men det är ju såklart mycket olika:) sålänge man njuter så är det toppen!
  • Anonym (älskog)

Beror helt på hur man älskar och vem som älskar.
    En bra missionär är inte att förakta.
    Bakifrån får min kvinna att komma på mindre än 10 sekunder. Når in i slidan  på ett annat sätt och djupare .
    När hon rider så kommer hon inte så fort men hon kommer.. there she comes..me jag tycker inte att det är så stimulerande men det är sexigt och lite upphetsande.

Skulle vllja att hon satt baklänges så jag fick se hennes stora rumpa knulla ........men hon gillar inte det  av rent praktiska skäl att det inte känns så skönt men jag ska försöka övertala henne igen.. 

• Anonym (SEX & SÅNT)
    Anonym (älskog) skrev 2013-03-24 20:59:57 följande:
    Beror helt på hur man älskar och vem som älskar.
    En bra missionär är inte att förakta.
    Bakifrån får min kvinna att komma på mindre än 10 sekunder. Når in i slidan  på ett annat sätt och djupare .
    När hon rider så kommer hon inte så fort men hon kommer.. there she comes..me jag tycker inte att det är så stimulerande men det är sexigt och lite upphetsande.

Skulle vllja att hon satt baklänges så jag fick se hennes stora rumpa knulla ........men hon gillar inte det  av rent praktiska skäl att det inte känns så skönt men jag ska försöka övertala henne igen.. 
    Jag kan rekommendera att ge henne komplimanger för hennes bakdel ofta till vardags, så att hon på något sätt för ett självförtroende (för hennes rumpa) , och sedan föreslå det förslaget om den ställningen, hon kommer inte säga nej då, tro mig!

• Anonym

Hrm, svårt.....gillar när jag ligger på rygg och han över mig, som i missionären men han reser sig upp. Sitter liksom på knäna och har sex med mig. Ibland kan han lägga mina ben på hans axlar och då kommer han djupt in ;) När han har denna typ av ställning så kan han också stimulera klitoris på mig vilket är underbart ;) 

• missan75

I mitt fall kommer min åt min G punkt på ett bra sätt. Hur det är för andra vet jag ju inte. :p

• Anonym (SEX & SÅNT)
    Anonym skrev 2013-03-24 21:06:53 följande:
    Hrm, svårt.....gillar när jag ligger på rygg och han över mig, som i missionären men han reser sig upp. Sitter liksom på knäna och har sex med mig. Ibland kan han lägga mina ben på hans axlar och då kommer han djupt in ;) När han har denna typ av ställning så kan han också stimulera klitoris på mig vilket är underbart ;) 
    låter spännande, måste testas. inte tänkt på det ! haha :)
Svar på tråden Vilken är den bästa sexställningen enligt dig?