Inlägg från: zora6 |Visa alla inlägg
  • zora6

Ni som blivit gravid snabbt efter era änglar?

Hej alla. Jag hoppar in i denna tråd nu. Har skuttat tunt bland massa trådar i några månader men nu vill jag va här med er.
    Beklagar allas sorg.
    Jag fick förlösa våran son för 2.5 vecka sen i v 17. Han hade kromosom fel.
    Vill så gärna bli gravid igen snart. Vi har väldigt svårt att bli gravida och har genomgått år av Ivf men de senaste året 2012 blev jag gravid på egen hand 3 gånger vilket ger stora hopp att det ska gå igen då det inte hittats något fel på mig eller maken.
    Har på 4 år nu haft 4 mf och nu senast detta.
    Vi hade sex i förrgår gör jag hoppas nånstans att jag ev ska ha ägglossning redan. Min kropp brukar återhämta sig bra efter mina andra mf med ägglossning 2 v efter.
    Det dom nu får mig att kliva upp och orka är min älskade son som vi faktiskt har. Han blir 4 nu i maj. Han är mitt allt och min älskade make förstås.
    Fysiskt känner jag mig så redo att bli gravid men vet inte hur jag psykiskt kommer reagera. Vårat fostervatten prov är kvar på långa analysen för att kolla alls genetiska sjukdomar. Det kan ju va bra att veta om vi bär på nått. Vår son kanske är en på millionen och vi inte kan få fler friska barn. Jobbig tanke då syskon längtan är då stor. Är ju själv ensammare och min pappa i sin tur.
    Hoppas nån orkade läsa mitt långa inlägg. Hoppas vi nu blir gravida snart.

• zora6

Gravid igen efter den ledsamma aborten 25/4 iår. Hoppas få behålla denna efter mina 4 missfall och att det är friskt så jag slipper en till sen abort.

Håll era tummar.

• zora6

Tänkte bara tala om att jag gick en frisk flicka för 4.5 månader sen. Efter månader av oro och Mkp, ul mm så är vi ni kompletta här hemma.

Kommer dock aldrig glömma min lilla pojk som inte finns med oss men sorgen blir mer hanterbar nu när vi har en bäbis.

Önskar er alla lycka.

• zora6
    Lorina skrev 2013-07-25 23:00:52 följande:

Håller tummarna för er!!!! :) här försöker vi för fullt.. Få se när vi lyckas!

Hur mår du? Hur går det för er?
Svar på tråden Ni som blivit gravid snabbt efter era änglar?