Inlägg från: Lorina |Visa alla inlägg
  • Lorina

Ni som blivit gravid snabbt efter era änglar?

Hej! Vår pojke somnade in i magen den 12/6, 4 hemska veckor sedan idag! Var i v 40+1.. Har en flicka som just fyllt 2 år, så dagarna går fort, men jösses vad det tar på krafterna när msn har en svår sorg och samtidigt finnas där för flickan som inte förstått något och lever på som vanligt!! Vi bestämde oss väldigt fort att vi vill ha ett syskon till barnen.. De finns en sån tomhet, längtan efter ett levande syskon.. Men saknaden efter lillebror är med så kraftig.. Vilken krock :/ nu ska mensen iaf komma igång, vilket ja trodde igår, när ja började blöda, men som bortblåst idag :( besvikelse! Alla andra blir gravida just nu eller föder sina efterlängtade barn och jag kan inte se åt dem.. Även dessa syskonvagnen på stan gör mig tokig !!

• Lorina

Va skönt att nobles gravida så fort! För ett år sedan fick jag ett missfall i v 9.. Och blev sedan gravid igen på första försöket efter.. Så ja hoppas att jag har samma tur denna gången.. Men förstår att de är jobbigt att vara gravid nu, och de är just en anledning till att Jill bli gravid igen fort för att de kommer bli ett helsike med känslor o allt.. Ju längre man väntar så går tiden till spillo.. Så känns det för mig.. Går du och pratar med någon nu? Pratade om detta med min kurator och att ja kommer behöva fortsätta att gå när jag blir gravid! Idag var en dålig dag.. Ett par jag känner som har barn i samma ålder som dottern fick sitt andra barn dag... Jag blev så arg och ledsen.. Så hela förmiddagen har jag bara gråtit!! :(

• Lorina

Håller tummarna för er!!!! :) här försöker vi för fullt.. Få se när vi lyckas!

Svar på tråden Ni som blivit gravid snabbt efter era änglar?