Inlägg från: Sajjis |Visa alla inlägg
  • Sajjis

Ni som blivit gravid snabbt efter era änglar?

ava adore skrev 2013-05-12 20:08:48 följande:
    Hej!
    Jag hoppar också med här. Mina tvillingpojkar konstaterades döda för bara två veckor sedan, då i v. 24+4, och föddes fram 2 dagar senare. Mängder med prover har tagits, så vi får se om vi får några svar. Det är otroligt tungt nu, men jag känner också att jag vill bli gravid igen! Jag vill inte komma tillbaka till jobbet utan bebisar, utan mage men med den stora sorgen.... Vi har en storebror till tvillingarna som är drygt 2 år, men har fått 3 missfall tidigare, både före och efter sonen, och nu tvillingarnas plötsliga död.. Behöver jag tillägga att vi dessutom har svårt för att bli gravida och har genomgått IVF både med sonen, tvillingarna och ytterligare en av graviditeterna som ledde till missfall.. Livet känns sååå tufft och orättvist och frågan är hur mycket man orkar med.. Men vi vill ju så gärna uppleva bebislycka igen och få ett levande syskon till storebror!
    Skickar en stor styrkekram till er! Man förstår inte meningen med att man ska behöva gå igenom nåt sånt här. Jag och min man födde fram vår fina lilla änglason (i vecka 24+5) för 1 månad sen så vet precis vad du går igenom, med undantag att du skulle gått två små killar. Man får tycka att världen är orättvis!
    KRAM KRAM 
Svar på tråden Ni som blivit gravid snabbt efter era änglar?