Inlägg från: Mandyyss |Visa alla inlägg
  • Mandyyss

Ni som blivit gravid snabbt efter era änglar?

Vi förlorade vår lilla ängel för 2,5 månaders edan.. Vi har redan hunnit göra ett försök att bli gravid igen men tyvärr tog det sig inte.. Jag kommer dö om jag inte blir gravid snart igen, då jag har en enorm längtan efter det och känner att jag har svårt att leva ett normalt liv, då jag bara lever i bubblan av sorg och graviditeter..

Ni som varit i sorg och blivit gravida? Tog det längre tid då ni sörjde? Eller blev ni gravida snabbt igen efter att ni började försöka?  

• Svar på tråden Ni som blivit gravid snabbt efter era änglar?
  • Mandyyss
    lindaothomas skrev 2013-03-24 20:48:10 följande:
    Om du vill o orkar så får du gärna berätta!
    Beklagar eran sorg.. Stor kram!!
    Beklagar så!
    Vi förlorade vår son i ett kromosomfel.. han levde ca en timme efter förlossningen och han föddes i vecka 38. Vi fick reda på att han var sjuk i vecka 32 och det var helt fruktansvärt att ha gått nästan hela graviditeten och sedan veta att jag skulle föda ut honom till hans död. Nu tänker jag bara på bebisar och att jag skulle ha haft en liten tre månaders här hemma snart.. längtan efter ett barn känns så stor, eftersom jag redan väntat i 9 månader, gick igenom en förlossningn men fick aldrig en bebis om du förstår.. Jag får aldrig tillbaka vår lilla kille, men ytterligare ett barn skulle fylla tomrummet lite iaf..

hoppas ni får svar snart och kan gå vidare med bebisverkstaden.. Vi vet iallafall att det inte är något fel på mig, utan det var bara otur för oss att han blev sjuk.. hoppas verkligen på bättre tur nästan gång! <3 
  • Mandyyss

Åh, jag beklagar verkligen! <3
    Jag håller tummarna för att din mens ska komma igång och att ni ska få ert levande syskon så snart som möjligt. Jag blev gravid fort efter min ängel. 3 månader efter förlossningen var jag gravid igen. Nu är jag i vecka 16 och det är utan tvekan det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv, att vara gravid samtidigt som jag sörjer. Jag trodde inte det skulle vara SÅ jobbigt, men det är det. Däremot så vet jag att det är värt det sen, när vi får vårt levande syskon, för det är ju det enda vi drömmer om nu. Vårt ljus i mörkret liksom! <3 

Svar på tråden Ni som blivit gravid snabbt efter era änglar?