• MLB

12 är ett magiskt tal

Tro det eller ej.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden 12 är ett magiskt tal
  • Jellybeanbaby
    MLB skrev 2013-03-20 13:08:19 följande:
    Vilket är orsaken till att jag kallade 5 ett magiskt tal innan jag insåg att maj är den 5e månaden och kärleksdelen i min hatkärlek till 9 aktiverades.
    Du, förlåt en fråga, men mår du bra?
    orka
  • MLB
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-20 13:40:46 följande:
    Du, förlåt en fråga, men mår du bra?
    Jag mår alldeles utmärkt, det är därför jag tramsar av mig i sandlådan och inte utanför den.
  • Jellybeanbaby
    MLB skrev 2013-03-20 13:42:09 följande:
    Jag mår alldeles utmärkt, det är därför jag tramsar av mig i sandlådan och inte utanför den.
    Ah. Skönt.
    orka
  • MLB

Jag kan inte skriva gåtfyllt a lá ANOF. När jag försökte dog tråden ut väldigt snabbt. Så, jag får väl göra det a lá MLB.

• Jellybeanbaby

9 är mitt magiska tal.

Gillar nians multiplikationstabell

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8

och

8
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    1

=

18
    27
    36
    45
    54
    63
    72
    81

2*9  -- 9*9

orka
  • MLB

I december hade jag mitt livs största vulkanutbrott om talet 7, är glad att jag fått upp ögonen för att en 12a faktiskt också existerar.

• Orcha
    MLB skrev 2013-03-20 12:28:58 följande:
    Ingen risk. Är född och uppvuxen i Finland. But since April 2009 my heart belongs to Krakow.

Jaså. Varför frågade du då engelskaläraren om finska? Eller var det i Finland? Och du skriver på svenska, pratar du Polska?
    *bombad fortfarande*
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Toboas
    Orcha skrev 2013-03-20 14:56:24 följande:

Jaså. Varför frågade du då engelskaläraren om finska? Eller var det i Finland? Och du skriver på svenska, pratar du Polska?
    *bombad fortfarande*
    Det är väl det vanligaste på onsdagar i mars på udda årtal - eller how do you think man should göra?
    Science is not a belief system: no belief system instructs you to question the system itself.
  • MLB
    Orcha skrev 2013-03-20 14:56:24 följande:

*bombad fortfarande*
    Okej, låter som om det är dags för lite icke-nonsens från min sida.

Jag är finlandssvensk, har alltså svenska som modersmål med min familj kommer från och bor i Finland. Enligt släktforskaren har vi rötter i Sverige från medeltiden, när Finland och Sverige var samma land. Eftersom vi bor i Finland lärde jag mig finska i skolan, och i högstadiet var min finskalärare bättre på att förklara vad saker betyder än min engelskalärare. Så, när min engelskalärare försökte förklara en sak för mig frågade jag hur man säger det på finska.

Polska håller jag på att lära mig.
  • MLB
    Toboas skrev 2013-03-20 15:02:55 följande:
    Det är väl det vanligaste på onsdagar i mars på udda årtal - eller how do you think man should göra?
    Men den 11 mars 1947 var en tisdag!
Svar på tråden 12 är ett magiskt tal