Inlägg från: CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE |Visa alla inlägg
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

    12 är ett magiskt tal

    Grön, garanterat. Eller möjligen marmor. Något av det är det i alla fall, det är jag helt säker på.


    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    MLB skrev 2013-03-19 16:34:53 följande:
    Fel. 14 har inget med det här att göra.
    Det påstod inte George III heller, däremot menade han att gult var alldeles för tungt för att bäras av sjökor.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    MLB skrev 2013-03-19 16:39:06 följande:
    Men ni har fel färger!
    Nej, när omkretsen är mindre än radien i triangeln så måste färgen vara antingen röd eller blå. Det är inte en åsiktsfråga utan det är så.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    MLB skrev 2013-03-19 16:42:26 följande:
    Början av det där låter bättre. Man får väl säga 5 då.
    Fem går inte, man kan inte dela lila på fem utan att först subtrahera två meter vatten.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    MLB skrev 2013-03-19 16:45:20 följande:
    2 meter? Men det ska vara 20 meters!
    20 meter vatten skulle resultera i ett tryck på minst 16 frekvenser, det finns inte en möjlighet att sjökorna skulle klara det, särskilt inte om de bar gult.

    Problemet här är att du räknar med 43 granar när du borde räkna på 34 liter granar.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    MLB skrev 2013-03-19 16:51:12 följande:
    Granar bryr jag mig inte om, det är en tall som är inblandad.
    Det är ju som att säga "nej, jag vill inte räkna 26 gånger postbilar eftersom min elefant blev påkörd av en glassbil". Fullständigt knäppt, ska man räkna på det sättet måste man räkna med granar oavsett om man vill eller ej.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    MLB skrev 2013-03-19 16:54:49 följande:
    Det är du som drog in granar, allt jag gjorde var såg framtiden och insåg att 12 är ett magiskt tal.
    Ja, man måste ju räkna med granar på det sättet. Att se framtiden är förvissa möjligt men då får man vara beredd att ge bort sin kusins fasters systers mammas katt, det är enda sättet som beskrivs i Boken.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Hallonröd skrev 2013-03-19 16:56:25 följande:
    Fast vad gör man om 2 elefanter är ute och flyger då och en ramlar ner och den andre säger att det inte gör nåt för min pappa har ändå en grön korvkiosk? Granar är dårar då!
    Då skulle jag i varje fall gå baklänges tills jag kom framåt och kunde se om den gröna korvkiosken var här eller om den var någon annans.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    MLB skrev 2013-03-19 16:59:31 följande:
    Jo, han essen.
    Var inte det kungens dotters mans kusin?

    Isåfall är han inte att lita på, sist han var vid korvkiosken brann han upp och tog halva samhället med sig. Hem alltså. Så sen blev det ju folktomt där och det gjorde ju att postens bilar inte såg elefanten och vi vet ju alla hur det gick med det sen.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Hallonröd skrev 2013-03-19 17:01:26 följande:

    Tja...taggarna kan ju om du är frivillig..?
    Jag är inte säker på det. Taggarna var ju själva där ett bra tag och jag tror inte att det blev så bra när de kom till stan. Men hon var ju också där och det kanske underlättar övergången lite.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    MLB skrev 2013-03-19 17:03:03 följande:
    Jag gillar bröd. Och jag vill ha hotdog a lá september.
    Ja, det gjorde ju han också och se hur det gick. Man kan ju inte lita på något idag, grön är 94 och svart är alldeles för lång för sitt eget bästa. Säger hon själv, men det kan man ju inte tro på kanske.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    MLB skrev 2013-03-19 17:07:11 följande:
    RÖD ÄR RÄTT FÄRG!DemonHjärta{#emotions_dlg.flower}Skål
    Det blir så fel att prata om rätt och fel när det kommer till djur. Alla behövs, annars blir det kaos i systemet.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
Svar på tråden 12 är ett magiskt tal