• orianthi

IVF i vår/sommar?

Vi är mitt i behandling nu :D det var nån som sa något om hur jobbigt det är med sprutor, OCH DRA ÅT HELVETE vad hemskt det är!
    Men man klarar det ändå :)
    Nån annan sa att dom hade första tiden i april, ni kommer förmodligen få börja behandlingen på en gång ( eller ja på mensens andra dag börjar man )

• orianthi

Det gör ont att ta sprutorna och det är obehagligt , men det går :P

Jag fick mens samma dag som första besöket på kliniken så vi fick börja med sprutorna dagen efter :)
    Jag tror inte ni kommer behövs vänta när ni väl fått tid för första besöket!

• orianthi

Ja precis, men jag tror bara att det syftar på att behandlingen ska inledas på mensens andra dag :)

• orianthi

Jag gjorde äggplock i måndags och ska förhoppningsvis göra återinförande imorgon, var sjukt stor risk för överstimulering, men jag hoppas på att jag slapp det :P

• orianthi

Jag tycker att äggplocket var hemskt! Det gör jag nte gärna om :P
    jaaa jag hoppas hoppas hopaps på att det ska gå bra nu :D 

• orianthi
    Jorun skrev 2013-04-05 13:06:28 följande:
    Orianthi: Haha men fy! Gjorde det ont eller fick du tillräckligt med smärtstillande? Jag hoppas allt går bra också
    Det var väääääldigt obehagligt och ganska ont men jag fick mycket smärtstillande så det gick helt ok!
    Återinförandet kändes ingenting och gick jättefort, e så fantastiskt vilka saker dom kan göra nuförtiden!
    Vi fick se det lilla embryot innan dom la in det :D¨
    Så nu e jag på ruvardag 1! 
  • orianthi

Vi får besked den här veckan om det blir ägg till frysen, hoppas det för jag vill inte göra om äggplocket :P
    Jag har bim på måndag och ska testa måndagen efter, jag har givetvis redan börjat testa ( negativt )
    Har dock PMS så jag skulle tro att mensen kommer nästa vecka, men isf är det bara att prova igen :)

• orianthi

Vi fick tyvärr inga ägg till frysen :(
    Får se om mensen kommer nästa vecka eller håller sig borta.. Har dock ont i brösten och känns som PMS , så jag har inga stora förhoppningar :(

• orianthi

Ja jag hoppas jag har fel :P har varit gravid förut ( gjorde vääääldigt sen abort )
    Då märkte jag inget alls..

Haha jag har tjyvtestat också , negativt ju men e bara på rd 7 .. Kanske finns hopp!

Svar på tråden IVF i vår/sommar?