Inlägg från: Anonym (De) |Visa alla inlägg
  • Anonym (De)

Flickvännen har ingen lust..

Kan lite känna igen mig men för mig blev det att det kändes som varje gång vi skulle mysa måste det leda till sex, el att jag smekte honom å det blev som en spärr för mig. Men efter vi myst utan att det ledde någonstans mer än en öppen famn, mer kramar mer närhet i vardagen började det ändras.

• Anonym (De)

Fast jag kan iaf känna igen mig och även om du inte pressar finns det en underliggande press med att veta att partnern inte mår bra eller är i behov av sex när man själv inte är det och det i sig är en avtändande känsla även om man inte har krav, men som du säger har du iaf berättat att du har behov. Vilket är helt förståligt men för mig blev det en låsning. Tog ett tag innan jag kom över den biten. Jobbig situation, jag hoppas ni kommer över den och kan prata om problemet och kanske finna en lösning på vad det är. För mig var det bla. att sluta med preventinmedel å gå tillbaka till hederliga kondomer, skittrist men blev påverkad av allt annat. Bästa perioden vi haft är när vi velat ha barn. ;) Men de är de inte alla som vill eller ha kört på säkra perioder då har jag varit som mest sexsugen då jag inte blivit påverkad av något. Men underliggande krav kan vara nog för minskad sexlust. 

Tycker det är trist när du får nertryckande kommentarer med det är fl i ett nötskal.  

Svar på tråden Flickvännen har ingen lust..