JanaLiiN skrev 2013-03-15 21:20:58 följande:
Vilket skämt. Vet du, jag är en "äldre" mamma, och jag har redan gjort allt det där. Jag har festat, rest, roat mig, haft vilda förhållanden etc etc. Jag har inget behov av att hålla på så längre och därför kan jag ge mitt barn en harmonisk, stabil tillvaro. Jag behöver inte börja bygga upp en karriär med småbarn, tack och lov, utan har redan ett riktigt bra jobb, som jag tar en kort paus från. Jag har redan jobbat så mycket att jag har gott om pengar och jag kan gå ner i tid och ändå ha en bra ekonomi. Jag har haft min unga, snygga kropp i många många år, din är redan borta för du fått barn. Jag hade bröst som en femtonåring när jag var 35. Nu har jag det inte längre, men jag behöver inte hålla på och greja med operationer etc eftersom jag för länge sedan accepterat att min kropp är som den är. Jag är oerhört glad att slippa tillbringa min 20-år med att ta hand om barn. Äldre föräldrar har så mycket bättre chanser att uppfostra harmoniska barn.
Du är ju lika illa som TS när du sprider fördomsfull propaganda?? Att vuxna människor inte fattar det? Beter sig som småungar som måste kasta skit tillbaka för att ''hon var dum först''. O-troligt!