Inlägg från: ArgaKillen |Visa alla inlägg
  • ArgaKillen

Kåt just nu?

AceTheMan skrev 2013-04-28 02:00:11 följande:
    ja trycka ner andra det e det som den här sidan går ut på den ende som inte fattat det e du telgebo

... Och jag!

Men det är lugnt, så länge man trycks ned av lägre stående varelser som dig så är man alltid säker på att man aldrig blir nedtryckt!  
    Jag är inte arg, jag är förbannad!
  • ArgaKillen

Vilken låg nivå det är här inne! Under bältet nivån så det är tragiskt!

• ArgaKillen

Det är för att sex lockar till sig en viss typ av personer. Tacka vet jag politik och "jag är perfekt" trådarna!

Där har man iaf en ärlig chans att röra om i grytan! 

• ArgaKillen
    Che Guevara skrev 2013-04-30 21:03:45 följande:
    asgarv jo men visst är det så!

jaha! han är på hugget ikväll!! inget valborgsfirande med sprit och fruntimmer då? 

Fruntimmer? Det är väl ikväll de slängs i brasan enligt tradition? Här finns inga iaf...
  • ArgaKillen
    Che Guevara skrev 2013-04-30 21:13:00 följande:
    Lite medeltida traditioner kanske... men why the hell not peta in en pinne i brasan

*lägger in en hel björk i brasan*
  • ArgaKillen
    lillejag2009 skrev 2013-04-30 23:09:06 följande:
    Stefan du vet vart jag finns :D

Vem bryr sig om Stefan?
  • ArgaKillen

Enjoy life! Spread the disease....

• ArgaKillen

Jag är kåt och äventyrlig för det mesta! Fördrar något som är hätskt och ger en bitter eftersmak efteråt. Jag verkar ha hittat rätt ställe.

Någon?  

• ArgaKillen
    Ollonet skrev 2013-05-07 01:01:37 följande:
    Det är skillnad på att ha en stor kuk eller att vara en! Mina arbetskamrater på Arla kallar mig för storkuken, Kåt är ett tillstånd att inte förväxla med andra vardagliga ting! 

Har stött på många idioter mm här på FL, men du... Du är den fulaste jag sett alla kategorier!
  • ArgaKillen
    Anonym (Kåt, ja) skrev 2013-05-08 14:41:48 följande:
    Ja, jag är kåt just nu. Ingen make hemma så jag tittar på porrfilm och använder en dildo istället. Är kvinna. 

Och så kom den också. En kvinna som är hemma och tittar på porr. Varför delar du med dig av såna detaljer? Vem bryr sig?
  • ArgaKillen
    Che Guevara skrev 2013-05-08 21:18:50 följande:
    Väldigt svårt att säga emot dig där

Sicka filurer 

Man blir förbannad när visst folk inte har vett nog att trä över papperspåsen över sig själv!
  • ArgaKillen
    supernova01 skrev 2013-05-09 17:09:10 följande:
    ...puh...denna tråd var allt som behövdes tydligen för att få min hjärna att fundera ut olika scenarior att ha en skön upplevelse fast man är ensam hemma. hmmm... Så mycket roligare när nåon annan elr varför inte fler (har jag hört) ;) är med på ett elr annat sätt. Drömmer Tänk om det var tillåtet att skicka en bild hit... Lämpar sig inte för denna sida tror jag att mederatorn skulle säga och ge en fin banning i en vecka. Dock övertygad att hon skulle behålla bilden själv. Men...men... Skål

Skicka först en sådan bild till moderatorn med bifogad novell på minst 20 sidor om hur underbar och politisk korrekt hon är. Sedan kan du göra vad du vill utan att bli bannad! Lovar...
  • ArgaKillen
    lollat skrev 2013-05-10 13:23:43 följande:
    Jag fick ligga! Två brudar på två dagar, man märker att det är vår och dom tuffa små skötena fortsätter rinna. :D

Ingen bryr sig om hur många du ligger med eller vilka praktexemplar till potentiella smittspridare såna som du är!! Eller är det en årlig tävling som äger rum varje vår som jag inte känner till?
Svar på tråden Kåt just nu?