• Agnes 346

Har du koll på sveriges hundraser?

I det här quizet så får du se hur bra du egentligen är på sveriges hundraser...

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Har du koll på sveriges hundraser?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Singoallaa skrev 2013-03-06 19:41:34 följande:

Jaha jag ser det nu, haha var fick jag det ifrån? Ja jag menade självklart högsta, skrev lite snabbt. Sorry för det.
    Lätt gjort, jag gjorde det ju i mitt inlägg. Givetvis skulle det stå: "lika lite som giraffen är det största landlevande däggdjuret."

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Singoallaa
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-03-06 19:42:42 följande:
    Lätt gjort, jag gjorde det ju i mitt inlägg. Givetvis skulle det stå: "lika lite som giraffen är det största landlevande däggdjuret."
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.

Ibland skriver fingrarna snabbare än tanken man har. TS roligt quiz btw :)
  • Jackson

5 av 5 - måste komma med en liiten pekpinne bara - Inte "Grand Dinoas" .. " Grand Danois".. men annars, det var lite för lätt. Sen är Irländsk varghund i stort sett lika stor som GD:n. 

• Jackson
    Jackson skrev 2013-03-06 20:11:19 följande:
    5 av 5 - måste komma med en liiten pekpinne bara - Inte "Grand Dinoas" .. " Grand Danois".. men annars, det var lite för lätt. Sen är Irländsk varghund i stort sett lika stor som GD:n. 
    Nu skrev jag också fel.. Inte som du skrev dianos utan danois. :)
  • ex ungue leonem
    Grand dianos ..du menar Grand danois el?
    Döm ej någon människa ohörd blott för att få hävda dig
  • Aniiee

Kul litet test, som jag hade ett fel på. Men trodde att det skulle handla om våra svenska hundraser........ Jämtar och älghundar och grejer....

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Serendipitet

Alla rätt :)

*** Ellinor 2005/09/22 *** Evelina 2012/01/15 ***
Svar på tråden Har du koll på sveriges hundraser?