Inlägg från: Blingbling |Visa alla inlägg
  • Blingbling

BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?

Sorry för långt inlägg...men tar en stund att förklara allt (eller det mest grundläggande iaf)... För övrigt är det ännu ingen mens i sikte och testet jag tog i morse var galet negativt...still in Limbo-land....!

• Blingbling

Nä, det är kanske inte immunproblem som du har, men de flesta märker inget i influensaväg och har immunproblem ändå. Har man nära släkt som har/har haft autoimmuna sjukdomar så är risken för att man kan ha problem med immunförsvaret vid graviditet. Men...det låter ju inget kul alls om du börjar känna dig ogravid...håller tummarna för att det bara är tillfälligt!! Är du frisk från din influensagrej nu förresten, eller är den kvar? Jag har lärt mig en ny sak om Pergotime och det är att det är väldigt vanligt att ÄL blir försenad - vilket hände mig också. Tant röd blev således 5 dagar sen på grund av att ÄL blev 5 dagar sen...så idag har jag gått på en ny kur av mitt favorit-mirakelmedel Munkpeppar, det har gjort mig gravid de två månader jag använt kuren

• Blingbling

Ja, lev på hoppet! Det är inte kört än! Här har jag helt klart vänt blad och ser framåt, om två veckor sitter fortfarande effekten från Pergon kvar och i kombination med Munkpeppar ska det nog bli "ordning på torpet" Ska också köra ÄL-stickor så jag inte missar ÄL som jag gjorde denna cykel...vore väl sjutton om det inte är min tur nu!

• Blingbling

Hehe, ja man känner sig lite manisk och desperat ibland när man har en hel procedur igång bara för att kunna pricka in det ena och käka det andra...men skam den som ger sig!

• Blingbling

Ok, jamen då får vi se vad som händer på VUL:et. Gott att det finns hopp och att allt verkar ok så här långt iaf... 

Nu är det Munkpeppar the som jag dricker 3 ggr/dag. Vågar inte köra både det OCH ännu en kur av Pergotime...då är det väl risk för en herrans massa ägg och åttlingar som resultat eller nå't   
    Jag har förstått det som att effekten av Pergon sitter kvar en månad efter man kört kuren också, så vi får se vilket resultat det blir den här månaden...

• Blingbling

Queenleia - GRATTIS!!! Vet att det kanske är lite tidigt att säga det, men kan inte låta bli när det står plus i den här tråden! Visst är det coolt att man faktiskt kan känna på sig när det är plus

• Blingbling
    queenleia skrev 2013-06-13 10:27:58 följande:
    Tack:) vågar inte riktigt räkna hem men är 95 säker :)

• Blingbling

Kossann, nu ser vi till att "tok-ladda" med mega-mys om en vecka då det är ÄL-tider för oss...vi måste ju se till att hänga på de andra två härinne som redan plussat, så vi också har varsitt positivt resultat inom en månad!

• Blingbling
    queenleia skrev 2013-06-13 22:53:48 följande:
    Tack för grattis. :) ska testa imorgon igen för att se om det är positivt....

Hur gick det vid dagens test? * nyfiken *
Svar på tråden BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?