Inlägg från: kossann |Visa alla inlägg
  • kossann

BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?

Tack för era kloka svar! Idag känns det bättre! Mina barn är uppväxta med en faster som är ett par år äldre än min dotter, så det är inget konstigt för dem egentligen. Bara mina tankar som började snurra... Tack för att i finns!

• kossann
    che71 skrev 2013-08-17 18:02:46 följande:
    Det är ju häftigt, så kul de kommer att ha som kan leka med varandra.
    41 år ingen ålder
    Hur gammal är din dotter som väntar sitt andra barn?
    Kram
    Hon är 21 och väntar sitt 3:e barn... Hon var bara 17 år när hon fick sitt första.
  • kossann

Vilka är gravida, och vilka väntar på BIM? Jag kan börja! BF-lista: kossann, 41 år, 4:e barnet (sambons första), från halland, BF 4/4-2014

• kossann

Hm... Just de ja, det blir ju inte så snyggt när man skriver från paddan...

• kossann

Igår drabbades jag av tvivel... Jag känner mej inte gravid! Visst lite ömmande bröst, men inget annat (är i vecka 8), så när jag var på Apoteket så köpte jag ett cb digital. Naturligtvis visade det gravid +3! Fasen att man får sådana tankar! Ska till läkaren på tisdag för att prata om fosterdiagnostik. Skulle så gärna vilja ha ett ultraljud för att få se att allt ser ok ut så här långt!

• kossann

Dottern har varit på ultraljud idag. Hon blev daterad till v 7+3. Själv är jag i 7+6!
    Det kan bli en spännande början på april...
    Jag har fortfarande inte sagt något och kommer inte att göra på ett antal veckor framöver till mina barn.

Nu avvaktar jag läkarbesöket på tisdag då vi ska prata fosterdiagnostik.

Nä, Tigrinna... jag vet inte riktigt varför jag känner mej orolig... Har kanske med åldern att göra ;) Kan inte minnas att jag var så här orolig de andra 3 ggr, även om jag hade missfall mellan dem. 

• kossann
    Blingbling skrev 2013-08-26 15:59:57 följande:
    Attans också tjejer att det inte verkar bli plus för er nu - men jag FÖRBJUDER er att ge upp - ni SKA med på strandturnén nästa sommar och nu är det september plus som gäller! Punkt.
    Ja, jag håller med blingbling! Nu e det er tur!

Imorgon ska jag till läkaren och för att prata fosterdiagnostik. 
Svar på tråden BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?