BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?
Vi kör på plus i april kossann!
Tigrinna: WOOOHOOOO!! Rosa streck är väl alltid ett rosa streck! Har man negativt test så kan det ju ändå vara positivt, men tvärtom går ju inte...är det positivt så är det väl positivt?! Ok, jag väntar med att säga något mer förrän du testat igen och själv är säker. Instämmer med kossann, håll oss uppdaterade!
Wooohoooo! Bra jobbat Tigrinna! Grattis . Då ska jag försöka göra allt jag kan för att också plussa (igen...) om sisådär 3 veckor. Nu kommer jag att dessutom vara rustad med progesteron som ska stödja graviditeten och förhoppningsvis hjälpa till så det blir en finfin julklapp som kossann tidigare skrev i tråden
Minis13: Jag tumhåller här för dig att det i-n-t-e är PMS....men annars är du välkommen in i "julklappsgänget"!
Minis13: Det är bara att klaga på, det är det vi är här för! Välkommen in i gänget
Här väntar man på BIM som är på måndag...men känner mig inte en gnutta gravid, så det lär bli till att invänta tant röd på måndag - är nästan helt säker på det.
Tigrinna....nej, vad tråkigt att det blev MF! Men om du skriver är det bara att ta nya tag igen. Har du kollat din progesteronnivå? Den sjunker ju desto äldre man blir och den måste vara hög (inte "normal" som läkare säger) för att man ska kunna behålla en graviditet. Själv har jag nästan helt förstått att mina missfall beror på att mitt immunförsvar inte taggar ner när jag blir gravid, det går istället till attack mot embryot. Så vi får se hur jag gör för att lösa det "lilla" problemet.