BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?
Blingbling skrev 2014-02-15 10:10:28 följande:
Nattuggla nummer ett är nog mitt andra namn Fast på morgonen är jag i princip medvetslös när jag ska upp före 08 eller 09 på morgonen...önskar ibland att jag hade kunnat studsa upp ur sängen och börja sjunga "Go'morron, Go'morron....se hur solen skiner...go'morron på dig..." Fast det är ju inte min grej riktigt - varken att vara pigg på morgonen eller att sjunga Då håller jag tummarna om en vecka för dig Jamtlandstatus och för dig kossann om ett par veckor!!
Jag är tvärtom... måste lägga mej tidigt på kvällen för att jag vaknar alltid mellan 05-07, vilken tid jag än lagt mej. Det e minsann inte alltid då kul när man känner att man behöver sova längre. Idag tex var jag på jobbet 06:05, och min arbetstid börjar 07:30. men vad ska jag göra hemma när jag ändå är vaken :/ Tänk om man kunde vara så där lagom :)
LinneaSvea skrev 2014-02-17 09:52:29 följande:
God morgon på Er! Och välkommen Jämtlandstatus. Hur går det för er därute?? Här är det en deppig dag igen. Känner att det inte som vanligt har tagit sig och väntar nu på mens i slutet på nästa vecka. jag måste snart börja inse att det inte går med mitt låga amh och allt. Det är så synd för jag har ÄL varje månad men de är urkass kvalitet och förmodligen väldigt trötta äggstockar. Förra veckan hade jag två äggblåsor som var 26-27 mm stora, så stora har jag aldrig haft förut, undrar om det har med att göra att jag äter dubbeldos Pergo, någon som vet? I tisdags var det utslag i alla fall så jag fick gå hem och lura sambon lite. Jobbigt när man inte är överens heller. Men som sagt känner jag att det inte tog sig, har haft ont äggstockarna nästan sen dagen efter ÄL och vad jag har förstått så fäster inte ens ägget förrän 4-5 dagar efter befruktning innan dess ska man inte känna något alls? Så det här är väl bara att de försöker men att det inte går Behöver lite pepp och stöd! Nu är det väl dags för lite solskenshistorier för oss här inne, borde det inte lossna lite guldägg snart! Lycka till därute och ha en bra dag!
Ja, nu önskar vi att det lossar många guldägg detta året!