Inlägg från: SoMa72 |Visa alla inlägg
  • SoMa72

BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?

Halloj tjejer!

Är det ok  om jag joinar er här i tråden? Fick tips av Blingbling som jag "känner" genom andra trådar. Kossann känner jag också igen sen ngn BIM-tråd i våras... 

Har precis fått mens (idag) efter en dubbelkur Pergo som inte verkar ha gett äl ö.h.t.  
    5 MF i bagaget, det senaste i apr och de fyra innan dess var före dotterns (hon blev 15 mån igår) födelse.

Väldigt kort om mig, ska nu läsa in mig i tråden och se vad ni är för filurer som huserar här.  

♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Tack tjejer!
    Jag tänker också göra MKP den här gången och inte KUB, är ju 41 år...

• SoMa72

Nu satsar vi på massor av plus i juli för oss som inte fick i juni! Solig 
    Kossann
    , dig håller vi tummarna för 29:e, ska du testa innan?

• SoMa72
    Blingbling, man får visst tokleta och analysera, nåt kul måste man väl få ha?! Tungan ute 
    Själv hoppas jag få äl när du har BIM, måtte kroppen ha återhämtat sig tills dess...

• SoMa72
    queenleia skrev 2013-06-26 12:27:05 följande:
    Har slutat dricka kaffe. Försöker stressa ned. Ingen alkohol. Äter bättre än någonsin. Måtte det bli plus. Äl denna vecka.

Håller tummarna
  • SoMa72
    Blingbling skrev 2013-06-26 13:35:01 följande:
    Sedan är det klart att det blir en extra bra ÄL för dig när jag stöttar med min BIM i samma veva SoMa!

Woop, woop! Nu har du LOVAT det
  • SoMa72
    kossann skrev 2013-06-27 05:59:58 följande:
    Inte gravid.... Stod det på testet idag. Nu ska jag ta en månad utan ägglossingstester, men pergotimen kommer jag att ta. Lycka till till er andra som har BIM inom det närmaste!

Gumman, du har ju BIM 29:e, det är 27:e idag och tänk på att det ibland tar tid för ägget att fästa. Nu målar vi inte f-n på väggen förrän (i värsta fall) mensen dyker upp. OK? Kyss
  • SoMa72
    kossann skrev 2013-06-27 10:55:55 följande:
    Men... Jädrans telefon.... Okidoki skulle jag skriva :/ Tur att nån e pepp :)

Haha, det var ju en viss skillnad!
  • SoMa72

Funderade på vad det var för ljudklipp du skulle lägga in anars

Svar på tråden BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?