gelemamman skrev 2013-03-24 09:06:17 följande:
Susssiii - önskar jag kunde ge dig några lugnande ord men tyvärr kan jag inte hjälpa dig, har aldrig varit i den sitsen. Men du kan inte be om ett vul nu snart igen så du/ni ser att det går framåt?
Tack ändå!! Ska på vul den 3 April men det känns ju som en evighet dit

RockTheRebell skrev 2013-03-24 09:14:32 följande:
Sussi Har inte heller någon hjälp till dig. Förstår att det är svårt men det är nog vänta du kan göra. Det brukar ju pratas om dessa låghormonare och det är det vi får hoppas du är isåfall tror jag =/ Gjorde test som var lika starkt som kontrollstrecket förra veckan v.5 och går in i v6 idag. Vill inte göra dig ledsen eller ge dig falskt hopp säger bara vad du frågar efter. Hoppas du är låghormonare. Men ajg använde testlagret med det lot nret alla klagade på. Testade det i vatten ohc det fanns 0 utslag. Kissade så var det utslag.
Gelemamman - Oooh vad kul =) Har ni några djur eller nåt? Vi bor i ett mindre hus som egentligen är min systers nu medan vi renoverar det som är vårt. Rivit ut väggar och golv i köket för att rikta upp osv. Nu håller de på med golvvärmen så vi kan få lagt den och sen på med golvet och väggar så är det monteringsfärdigt. Läääängtar =) sen är det ju massa småpill. Nån färg här o där. Slipa parketten i finrummet.. småpill.. pytsan ;) men bra blir det. Ska vara klart innan november med. Hoppas vi. Men det vesäntligaste som kök och sovrum är det ju i alla fall garanterat.
Tack ändå för din hjälp !! Ja vi får verkligen hoppas att jag är låghormonare !!!
Grattis till din graviditet
Smart gjort av dig att testa i vatten!! Ta det säkra före det osäkra!! ^^
Heleng86 skrev 2013-03-24 09:20:34 följande:
Susssiii: köp ett test med veckoindikator!
Kommer troligtvis bara visa 3+ & då hjälper det ju inte mkt...
Men du menar om min hcg nivå är så låg att det kanske visar 2-3 då kan man räkna ut att något är galet & att min graviditet stannat av??
Fiamedbarn skrev 2013-03-24 09:20:47 följande:
Vi köpte hus för ett år sen, och även om det är från 60-talet är det renoverat i flera omgångar och fräscht inuti. Det passar oss som inte ens fått upp gardinstänger efter ett år!! Men nu känns det som man vill få lite ordning på torpet innan vi blir fler. OM vi blir fler. Så tänker jag hela tiden nu....kan inte riktigt ta det på riktigt.
Jag vet inte men tror du inte att det är samma säck? Dvs fostersäcken - det kallas kanske olika beroende på hur utvecklat det är och jag tror inte det kommit så långt i v5. Vet du vad hon menade att det betydde? Det är säkert ingen fara! Men eftersom du ber om våra undringar så tänker jag att i värsta fall kanske det skulle kunna vara en tom hinnsäck? Jag tänker att man borde kunna se nån liten grodd redan nu, men om man har tagit fel på veckor så är fostret ju mindre än vad man tror och då syns det kanske inte än!
Jag tror det är samma säck men vet faktiskt inte :-/
Jo man borde ju det! Jag hoppas att hon & läkaren såg fel i och med att dom gjorde med ett vanligt ul & inte vul...Tycker det är så jävla konstigt att min kropp inte stöter ifrån sig graviditeten om något är fel...Var ändå i Måndags jag var där... :-/ MA är väl ovanligt såhär tidigt i graviditeten eller? Kroppen borde väl kunna ta hand om det själv...tycker jag...som det gjorde sist när jag fick MF ...
Nåväl bara att vänta till 3 April :-/
Tack för ditt svar!!!