• silhuett

Knölig i slidöppningen :(

Anonym skrev 2013-02-23 12:57:47 följande:
    Sök akut!
    Det känns ju lite onödigt tycker jag, finns värre saker den akuta sjukvården behöver lägga resurserna på Obestämd Att boka in en tid för undersökning känns mer relevant.

TS, kan det vara knölen där g-punkten sitter? Jag har också en sån knöl strax innanför slidöppningen, och den är flikig på ytan. Ibland sitter den längre ner i slidan och ibland lite längre upp. Skulle tro att det beror på när i menscykeln det är.
  • silhuett
    Anonym (hjälp) skrev 2013-02-23 13:10:15 följande:
    Nej det tror jag inte. Det är ju precis i slidöppningen, bar jag särar lite på blygdläpparna så syns det. Har aldrig haft såhär innan så något konstigt är det..
    Hm, okej. Tycker ju själv att ett underliv ser lite groteskt ut när man särar på blygdläpparna, mycket skumma hudveck, flikar och knottror som syns. Det brukar i alla fall inte se ut som ett slätt hål rakt in, på mig. Jag undviker att kolla mig själv i underlivet
  • silhuett
    Anonym (hjälp) skrev 2013-02-23 16:17:15 följande:
    Haha jag brukar oxå undvika det och stoppar gärna inte in mina egna fingrar där heller så jag kanske inte har upptäckt förrän nu hur groteskt det ser ut där nere. Men har för mig att jag har kollat för inte så längesen och då var det inte så köttigt.. Men kanske har med att göra att kroppen fortfarande förändras? Känns så märkligt om jag helt plötsligt skulle få framfall eller nåt annat.. Men är ändå orolig och ska kolla upp det! Om min kille kunde kolla efter så kan han ju säga om det alltid sett ut så eller inte. Han förstår inte riktigt hur jag menar över telefon..
    Hur gammal är du? Har du börjat med något slags hormonellt p-medel nyligen. Kan tänka mig att det skulle kunna påverka, men det är bara min egen teori.

Ja fråga killen, han om någon borde ju ha koll Flört
Svar på tråden Knölig i slidöppningen :(