• Rådjur

Spartoo.se! (billig skosida)

Har hittat en skosida - www.spartoo.se - som jag undrar om någon har beställt från förut ? Förvånad 

De har rea på ett par asgrymma skor som jag vill ha - men jag vill veta med säkerhet att det är ett pålitligt företag innan jag lägger ut några pengar! 

Så - någon som har erfarenhet av sidan ?  

• Svar på tråden Spartoo.se! (billig skosida)
  • Servalusa

Jag har aldrig handlat hos dem förut men gjorde en beställning den 14:e som inte dykt upp ännu. Får gärna se till att komma till veckan då jag ska ha dem på bröllop den 2:a.

• Rådjur

Berätta gärna hur det gått sen Servalusa!

Jag tror dina skor är på väg, tar ju typ lite mer än en vecka tills man får dom! Om inte så verkar dom ha en schysst kundtjänst som kollar upp vad som hänt och hjälper en om man ringer

• Rådjur

NU har jag också gjort en beställning på spartoo och använde en rabattkod som Jonsson92 ovan tipsade om Solig Valde faktura eftersom jag inte vågar betala med kort på nätet, typ! 

Nu får vi se när jag får skorna - tur att jag är tålmodig av mig Tungan ute  

• Rådjur

-------------------------------------------------------------UPDATE---------------------------------------------------------------------

Har fått hem mina skor efter typ nån vecka och är supernöjd med allt!
    Betalade med faktura.
    Så - enligt mig så är spartoo en väldigt pålitlig sida som jag absolut kan rekommendera Solig    

• Mint

Mitt problem med Spartoo är att de levererar med UPS. Det är tyvärr en dealbreaker för mig, eftersom jag inte vill beställa leverans till min arbetsplats (det är inte alltid jag är där, eftersom jag jobbar på olika platser inom organisationen) och jag är av förklarliga skäl inte hemma på arbetstid. Fullständigt idiotiskt att endast erbjuda icke förannonserad hemleverans!

Zalando är min rekommendation; funkar utmärkt och leveranserna kommer till postens utlämningsställe. 

• Rådjur

Mint - jag fick hämta mitt paket på posten :o fast jag betalade med faktura

• Jonsson92
    Mint skrev 2013-03-29 07:43:11 följande:
    Mitt problem med Spartoo är att de levererar med UPS. Det är tyvärr en dealbreaker för mig, eftersom jag inte vill beställa leverans till min arbetsplats (det är inte alltid jag är där, eftersom jag jobbar på olika platser inom organisationen) och jag är av förklarliga skäl inte hemma på arbetstid. Fullständigt idiotiskt att endast erbjuda icke förannonserad hemleverans!

Zalando är min rekommendation; funkar utmärkt och leveranserna kommer till postens utlämningsställe. 

Som standard skickar de det med Posten.

UPS får man betala extra för så det är nog du själv som valt det.
  • Mint
    Jonsson92 skrev 2013-03-29 18:32:48 följande:
    Som standard skickar de det med Posten. UPS får man betala extra för så det är nog du själv som valt det.

Jaha, det var ju bra. Jag har inte beställt från Spartoo, men funderade på det en gång men gav upp när jag såg att de anlitade UPS. Innan jag skrev det där inlägget var jag också inne och läste och kunde inte se annat än att de kör med UPS fortfarande. Men om det inte stämmer är det ju toppen.
Svar på tråden Spartoo.se! (billig skosida)