• Rådjur

Spartoo.se! (billig skosida)

Har hittat en skosida - www.spartoo.se - som jag undrar om någon har beställt från förut ? Förvånad 

De har rea på ett par asgrymma skor som jag vill ha - men jag vill veta med säkerhet att det är ett pålitligt företag innan jag lägger ut några pengar! 

Så - någon som har erfarenhet av sidan ?  

• Svar på tråden Spartoo.se! (billig skosida)
  • Rådjur
    Notperfect skrev 2013-02-21 21:21:34 följande:
    Här kan du läsa omdömen www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=13132

Tackar!
    Läste dom när jag gjorde tråden faktiskt och tycker det verkar överhängande positivt - samma på facebook! Det folk generellt sett verkar vara missnöjda med är att de inte själva fattat hur lång tid frakten tar - och klagar på att det tar lång tid :ppp Eller att företaget typ haft tekniska problem så frakten blivit ett par dagar försenad.
    Verkar vara en seriös sida iaf, har tänkt beställa därifrån!

(Hoppas denna info hjälper nån annan som undrar btw :p ni kan läsa fler kundrecensioner om ni söker upp företaget på facebook)     
  • Bragokex

Räkna med lite längre leverans tid än de säger, men annars har allt funkat bra när jag har handlat där.

TIPS: Spartoo (och många andra) är anslutna till God Handling, så om du går in via godhandling.se så skänker de 3% av köpesumman till välgörenhet.

• Rådjur
    Bragokex skrev 2013-02-21 21:43:34 följande:
    Räkna med lite längre leverans tid än de säger, men annars har allt funkat bra när jag har handlat där.

TIPS: Spartoo (och många andra) är anslutna till God Handling, så om du går in via godhandling.se så skänker de 3% av köpesumman till välgörenhet.

TACK så mkt för en direkt recension!! Jag är tolerant med leveranstider och förstår att det ibland kan ta lite längre tid än väntat - men det är okej så länge skorna kommer fram :pp 

Betalade du med faktura som kom med paketet eller på annat sätt ? 

Tack så mkt för tipset om god handling - ska tänka på det när jag ska beställa skorna!     
  • Rådjur
    Bragokex skrev 2013-02-21 22:02:39 följande:
    Är inte helt hundra, men tror att jag betalade med kort.

Ahh okej :// läskigt! Hoppas andra betalningsalternativ finns - tycker det är jobbigt att betala med kortet på okända sidor
  • madonni

har handlat där. Var inga problem. Jag betalade med kort.

• Jonsson92

Kan också rekommendera Spartoo.

Har betalt med både kort och faktura vilket har fungerar bra.

Frakten tar ett tag då det skickar från Italien.

Kan även tipsa om att googla på rabattkoder för det brukar de köra rätt hårt med.

• Rådjur
    madonni skrev 2013-02-21 22:08:45 följande:
    har handlat där. Var inga problem. Jag betalade med kort.

Grymt! Skrattande
    Jonsson92 skrev 2013-02-21 22:12:47 följande:
    Kan också rekommendera Spartoo.
    Har betalt med både kort och faktura vilket har fungerar bra.
    Frakten tar ett tag då det skickar från Italien.

Kan även tipsa om att googla på rabattkoder för det brukar de köra rätt hårt med.

Vad skönt att höra!!
    Vad är det för typ av rabattkoder du menar ? :O Har du hittat/använt såna ?  

Svar på tråden Spartoo.se! (billig skosida)