• HonHarPlattMage

Har du någon gång gått klädd i muskort kjol? I vilket sammanhang var det?

Har du någon gång gått klädd i muskort kjol? I vilket sammanhang var det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någon gång gått klädd i muskort kjol? I vilket sammanhang var det?
  • Themis

"Musikantkjol" heter det ju.

Vissa människor borde be ett träd om ursäkt varje gång de andas! /wrath of Themis
  • annzah

Nej. Även om jag hade klätt i det - vilket jag inte gör - tycker jag inte att det är särskilt snyggt med kjolar och klänningar som är kortare än ett par decimeter över knät. 

• lille Birger
    Themis skrev 2013-02-21 17:59:25 följande:
    Som 16-åring i Berlin gjorde jag det. Det var 28 grader och 94% luftfuktighet och jag hade bara jeans med mig på klassresan i slutet av maj.

Fick nödinköpa topp och kjol av en gatusäljare och insåg inte riktigt hur kort den var...
    Använder du den kjolen än idag?
  • mliten

Jo, någon gång när jag var runt 17-18.

Den enda ändan och har du sett vilket sätt!
  • Themis
    lille Birger skrev 2013-02-21 18:13:21 följande:
    Använder du den kjolen än idag?
    Eh. Nej!
    Vissa människor borde be ett träd om ursäkt varje gång de andas! /wrath of Themis
  • emanon1

Kan ni tänka er en 40 nånting åring som fött flera barn gå omkring i "snippkort kjol"? Hahaha jag skulle göra mig själv till åtlöje :)

• LunaLunatic

Nej, men rumpkort.

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • emanon1
    LunaLunatic skrev 2013-02-21 18:28:46 följande:
    Nej, men rumpkort.
    Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience

Typ samma likadant?
  • lille Birger
    emanon1 skrev 2013-02-21 19:07:52 följande:

Typ samma likadant?
    Kjolen skulle ju egentligen kunna vara längre, typ knälång, framtill och mer avslöjande baktill.

• emanon1
    lille Birger skrev 2013-02-21 19:24:21 följande:
    Kjolen skulle ju egentligen kunna vara längre, typ knälång, framtill och mer avslöjande baktill.

Oj, varför har hon blåmärken på skinkan? Blivit slagen? :o
  • LunaLunatic
    emanon1 skrev 2013-02-21 19:07:52 följande:

Typ samma likadant?
    Nä, mina skinkor slutar längre ner 
  • linjes
    emanon1 skrev 2013-02-21 19:36:42 följande:
    Oj, varför har hon blåmärken på skinkan? Blivit slagen? :o

Spanking
Svar på tråden Har du någon gång gått klädd i muskort kjol? I vilket sammanhang var det?