• OupaOupa
    ChaiyyaChaiyya skrev 2013-02-17 21:41:57 följande:
    Samhället uppmärksammar inte alls lika mycket våldtäkt på killar. Om du känner att du mår så dåligt av det tycker jag absolut att du ska anmäla dem för våldtäkt
    Idioti
  • OupaOupa
    Anonym (Kille) skrev 2013-02-17 21:41:57 följande:
    Jo den biten har jag redan tagit hand om. Men jag väntar just nu på att det ska hända något och känner för att skriva av mig lite. 

Tycker att folk i allmänheten som man talar med har svårt för att förstå hur jag som kille kan vara rädd för tjejer.  
    Bra att anmälan är gjord. Förstår att du mår extremt dåligt, kan Mansjouren var ett ställe att kontakta?
  • OupaOupa
    ChaiyyaChaiyya skrev 2013-02-17 21:48:41 följande:
    Varför idioti?
    Nej men gud, jag citerade fel inlägg, såå ledsen Skål försoningsskål??
  • OupaOupa
    Anonym (naww) skrev 2013-02-17 21:42:29 följande:
    stackare..... måste varit jobbigt för dig att bli sexuellt utnyttjad av 3 tjejer som du förmodligen tycker ser ok ut eftersom du ville "leka" med dom ....
    Det var till dig jag skulle skriva: IDIOTI!
  • OupaOupa
    Anonym (Sam) skrev 2013-02-17 21:52:08 följande:
    TS är en rabiat antifeminist som är trött på att mäns våld mot kvinnor uppmärksammas. De gillar ofta att vända på steken och tala om "alla" stackars män (som inte själva ger sig till känna) som blir våldtagna och misshandlade om kvinnor varje år. TS tycker att det är dags att ta tillbaka från de "previligerade" kvinnorna.
    Så jävla pinsamt av dig TS.
    Fast hur vet du det? Oavsett så tycker jag att detta uppmärksammas, det är just det som är jämlikhet i mina feministögon. Det ligger en massa macho-attityd i mansrollen som gör att manliga våldtäktsoffer inte vågar anmäla eller söka vård. Så TS gör helt rätt oavsett.
  • OupaOupa
    Anonym (Kille) skrev 2013-02-17 22:27:33 följande:
    Gör vad du vill jag bryr mig inte. Känner mig mest ensam och ledsen blandad av en rädsla.

Så jag får ingen hjälp av mansjour? Finns det något annat? 
    Funkar inte mansjouren så vänd dig till din vårdcentral för vidare samtalshjälp. Det finns även en rad frivilligorganisationer som du kan vända dig till, Jourhavande medmänniska, Kyrkans Jourtjänst, Nationella hjälplinjen osv. Hoppas du får den hjälp och stöd du behöver.
Svar på tråden Blev våldtagen av tjejer.