• jagärglad

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Profilbilder där men ser hela bebisen :) 

Jag är ingen expert men tycker sånt är kul :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:07
    Kan även gissa på skallen på bebisen, då vill jag ha en bra profilbild på huvudet bara :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:11
    Har du pott-bilder gissar jag gärna med! Men då vill jag ha dom efter vecka 14 plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-17 20:54
    Skriv gärna vilken vecka exakt du är i på kortet, iaf om det är taget i tidig graviditet. Efter vecka 15 är det inte så noga.

Jag kan läsa av skallen i vilken vecka som helst, så det går bra att posta äldre bebisar också :) Och så bra bilder som möjligt på skallen i profil helst :)

Ibland vill jag dubbelkolla så kan ändra mig, så kolla gärna en extra gång om jag skrivit två ggr till dig!

Och en sista grej, har du bilder från vul eller ul i vecka 6-10 kan jag försöka göra en könsbestämmelse, teorin ska vara 97% men jag är inte så duktig på den och har just börjat läsa om den. Men jag gissar gärna!

• Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!
  • Ninas83

Hej! Här är två bilder från KUB-ultraljudet i v 13+2.

Efter vad jag läst mig till på internet så verkar bebi vara en liten tjej, men vad tror du? Du vet säkert mer än vad jag gör!

Meh, funkar inte att lägga upp bilder för mig.Trodde det bara var att klicka på "ladda upp en bild", så skulle man kunna välja bild, men jag skickas bara till sidans topp hela tiden.... ? Gör jag nåt fel?

• IceCloud

Det blev en felgissning på vår ul bild. Vi fick reda på att vi väntar en tjej idag på rul :)

• Erli

Hej. Vill du gissa på vår bebis? v12 (11+3). Inte världens bästa bilder kanske ;) Ska kolla könet om 6 veckor!

• anneliemagnusson

Hej, du gissade kille på oss men idag på RUL visade det sig att det var en liten tjej i magen. Men rolig tråd där du gissar, och helt lätt kan det ju inte vara! Flört

Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!