Inlägg från: Nellin |Visa alla inlägg
  • Nellin

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Maddelicious skrev 2013-08-16 09:56:08 följande:

Och en flicka blev det! :)
    Nämen vad roligt! Grattis! :)
  • Nellin
    igelkotten01 skrev 2013-08-16 10:14:28 följande:
    Ja, det är en liten pojke vi väntar. Man såg snoppen tydligt på RUL :) hihi
    Grattis! :) Härliga tider!
    Tack för att du lät mig gissa! 
  • Nellin

Ae90: Ingen nubb syns på din bild, så det är väldigt svårt att gissa. Kanske kanske att det lutar liiiite åt flicka när man tittar på huvudet, men det är en vild gissning.

Hallonfrossa: Jag kan tyvärr inte gissa på den där bilden. Man ser ingen nubb och skallformen är otydlig. 50/50 på den säger jag. 

• Nellin

Treblirfyra: Jag ser inte bilderna?

• Nellin

Ungmammatillflera - Ingen nubb syns och halva huvudet är ju ur bild så det är svårt. Det är en vild gissning som nästan helt saknar grund, men jag lutar åt pojke.

• Nellin

Skaviblifyra - Ingen nubb syns till. Skallformen kanske skvallrar lite om pojke, men jag är osäker.

• Nellin

Jag har lagt märke till att man måste se bilder runt vecka 12-14 för att kunna gissa på nubben, medan skallformen bli lättare att gissa från senare i graviditeten. På RUL-bilderna så är ju nubben intw kvar längre, men skallen är mer lättydig.

• Nellin

Skaviblifyra, jag är ledsen men jag blev inte riktigt klokare av de där bilderna. :/ Önskar jag kunde gissa ordentligt, men jag får nog säga 50/50.

• Nellin
    Nov13 skrev 2013-08-17 13:29:55 följande:
    Har laddat upp bilder på min sida. Du får jättegärna kolla där för jag lyckas verkligen inte få upp bilderna här :(
    Det finns inga bilder på din sida.
  • Nellin
    Jacob2008 skrev 2013-08-17 14:56:07 följande:
    Ingen som vil gissa på mina bilder?
    Lite svårt att hitta någon nubb, men jag lutar åt flicka. :)
Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!