Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!
Thaqii skrev 2013-09-15 09:16:18 följande:
Hehehe ja gå över tiden är inte roligt själv får jag alltid mina barn i vecka 37 men många jag känner går över ca 2 veckor och kan tänka mig hur jobbigt det är ;) aha så du går via vad andra tycker om magformen oSå ja allså oftast har dom med rätt alla tror att jag med ska ha pojke ;) och min känsla säger samma sak har tid till
Ultraljud den 14 okt så vi får se om barnmorskan kan se könet då ;) ska bli roligt att se o veta ;) när har du bf?
Födde min dotter 6 dagar för tidigt "bara", men ändå, känns som att man kommer börja vänta nästa vecka då;) Men lika bra på att vara inställd på att gå över tiden, även om det är svårt då man VET att den lill* kan komma tidigare! Får informera här vad det blev för kön sen:)
26 september är det BF! Så näära!!:)
Ja det roliga är att jag tror mer pojke denna gång för jag överanalyserat ultraljudsbilder och jämfört mina magar från nu o med min dotter osv, men egentligen borde jag inte bli påverkad av vad alla tror, för med min dotter trodde nästan alla (till o med min bm) att det var pojke, o ut kom en tjej, fast ändå blir det när alla säger "det blir en pojke"!