Inlägg från: Nellin |Visa alla inlägg
  • Nellin

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Nenne31: Där skulle jag nog säga 50/50. Väldigt svårt att se.  

Vinterfrö: Jag tycker i alla fall att skallen verkligen ser ut som en tösabit. :) Det är min gissning!

Magnolia: Jag ser inte vad som är vad. Bilden är stor och suddig. Kan du göra den mindre och rättvänd?

Dollan: Hmmm... klurigt. Nästan 50/50, men jag lutar nog liiiiiite mer åt pojke på dig.  

• Nellin

Yodi: Jag törs inte gissa för bilden är så otydlig. Ledsen!

• Nellin

Mirala, jag tror det är en tjej. Nubben ser så pass vågrät ut och pannan är riktigt rundad. 80/20 på att det är en tjej.

• Nellin

Magnolia, nubben syns inte på bilden så det är jättesvårt att säga. Möjligen lutar det åt flicka genom skallteorin, men högst osäkert.

• Nellin

Pnillan: Hmmm, svårt att se. Det lutar nog aningen åt pojke men väldigt osäker.

• Nellin
    Plinglinge: Det är riktigt svårt att se, eftersom det inte finns någon nubb. Skallen är också 50/50. Men om jag ska dra på med en gissning så får det nog bli pojke. :) När är det dags? Det vore roligt om du återkommer när den kommit sen, så vi får höra vad det blev.
  • Nellin
    Igelkotten: Spännande att ni vet kön redan!

Jag ser ingen nubb på bilden och därför är det så himla svårt att gissa. Har du någon där nubben syns? Att döma från skallformen skulle jag gissa på flicka, men jag är högst osäker.  
  • Nellin

Inga synliga nubbar på de andra bilderna heller, och på dem ser skallen mer ut son en pojk så nu är det ju verkligen 50/50. Får jag se RUL-bilden också för skojs skull?

• Nellin
    Maddelicious: Jag ser ingen nubb på din bild. Om jag ändå ska slänga iväg en gissning för skojs skull så tror jag på flicka.
  • Nellin

Igelkotten: Jag är jättenyfiken och jag vill gärna veta. :) Eftersom det inte syns nån nubb på de tidiga bilderna och könet syns inte på RUL så det är svårt... meeeeeeen jag får nog luta mig lite mer åt pojke. På de tidiga bilderna ser skallen mer ut som en tjej, men på RUL ser det ut som en pojk.

Jag säger 60 pojk / 40 flicka.

BERÄTTA!!! :) 

Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!