Inlägg från: jagärglad |Visa alla inlägg
  • jagärglad

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Mammatillo: tror pojke :) grattis!

• jagärglad
    stegen skrev 2013-03-15 17:42:50 följande:
    Ville bara berätta att du hade rätt efter tittat på mina bilder från vecka 7 och 10 att det var en liten pojke
    Vad kul :)
  • jagärglad
    Nezzan skrev 2013-03-15 20:16:59 följande:
    Hej.. skulle du kunna vara go och gissa på vår bild, vi kollade inte på RUL som var i v 19+2.. och nu ångrar jag mig lite... tack på förhand

Gissar tjej! Grattis :)
  • jagärglad
    JennyLundin skrev 2013-03-16 11:17:48 följande:
    Okej :) tror du att det är könet som sticker upp där? Jag kan inte se den lika tydligt på mina andra 3 bilder, men det kanske är för att benen är i vägen eller nått ;)
    Jag gissar på att det är det ja :) Men jag är ju ingen expert och skulle inte se så bra skillnad om det nu är något annat :P Utan det ser ut som en uppstickande könsnub :)
  • jagärglad
    JennyLundin skrev 2013-03-16 11:17:48 följande:
    Okej :) tror du att det är könet som sticker upp där? Jag kan inte se den lika tydligt på mina andra 3 bilder, men det kanske är för att benen är i vägen eller nått ;)
    Gick in på din sida för att kolla om dom andra bilderna låg uppe, men det gjorde dom inte, men du får gärna lägga upp dom om du vill att jag ska kika :)
  • jagärglad
    Ninnans skrev 2013-03-16 14:59:09 följande:
    Vårat första barn! Var här 13 veckor gångna och undrar vad du tror att det är? Blir såå nyfiken!

Har du ingen "helkroppsbild"? :)
  • jagärglad
    Emmie T skrev 2013-03-16 22:28:08 följande:

Helt rätt! Eller... i alla fall om man ska tro vad de sa på köns-ul i v. 22. Säkert svar får vi i juni.
    Kul :) Då är det med största sannolikhet en tjej!
Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!