Inlägg från: Hallonfrossa |Visa alla inlägg
  • Hallonfrossa

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

detta är ett vul med en väldigt livlig bebis, kan vara svårt att få rättvisande form men du får gärna gissa, ska på rul i september får jag bättre bild då lägger jag upp igen.

Denna är i vecka 12 (11+4)

• Hallonfrossa
    Nellin skrev 2013-08-16 14:01:17 följande:

Treblirfyra: Jag ser inte bilderna?

Ser inte heller, men det är för att jag sitter på mobilen.
  • Hallonfrossa
    Nellin skrev 2013-08-16 13:49:03 följande:

Ae90: Ingen nubb syns på din bild, så det är väldigt svårt att gissa. Kanske kanske att det lutar liiiite åt flicka när man tittar på huvudet, men det är en vild gissning.

Hallonfrossa: Jag kan tyvärr inte gissa på den där bilden. Man ser ingen nubb och skallformen är otydlig. 50/50 på den säger jag. 

Misstänkte det, som sagt så rör den sig nonstop ;) lägger upp igen efter rul om vi får bra bild då :)

Lite roligt för inga test ger mig klarhet heller de säger 50/50 så ska bli intressant att se sedan :)
  • Hallonfrossa

Denna bil i vecka 22 får du gärna gissa på :) jag vet vad det är :) [img=/gallery/image/5130476/phpLsyehx63982.jpg]

• Hallonfrossa
    Hallonfrossa skrev 2013-08-17 15:19:29 följande:

Denna bil i vecka 22 får du gärna gissa på :) jag vet vad det är :) [img=/gallery/image/5130476/phpLsyehx63982.jpg]

Äsch lägger till från datorn i kväll :)
  • Hallonfrossa
    Nellin skrev 2013-08-18 21:16:45 följande:

Hallonfrossa: Det finns ingen nubb på första barnet, och på andra syns ju inte könet heller. Om jag skulle våga mig på en vild chansning grundat på skallformerna så gissar jag på att båda är flickor. Berätta gärna! Om du nu vet andra barnet ännu vill säga. :)

Helt rätt :) det är två flickor, testade dig lite, väntar nr 3 nu. Så lägger väll in en rul bild sen när det är dax :)
  • Hallonfrossa
    Thaqii skrev 2013-10-14 10:55:27 följande:
    Syns kanske bättre

ser ut som en liten tös :)
    vad tror du själv? några aningar?
Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!