Inlägg från: Nattafnatta |Visa alla inlägg
  • Nattafnatta

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Hej! Du får väldigt gärna titta på vår ultraljudsbild och säga vad du tror! Berätta gärna vad du baserar det på, tycker det är jätteintressant att höra Glad 

Från RUL, 18+2

• Nattafnatta
    sticksNstones skrev 2013-02-19 10:41:39 följande:
    Nej. Tror inte konet ar med pa bild pa nagot av dom (har inte nargranskat alla). Sa det ar verkligen 50/50 gissningar.

Har du hört talans om den här skall-teorin? Glad Jag har tidigare läst om den på ett par utländska sidor, men förstår mig inte riktigt på den.. Vissa menar att man kan se det på pannans form, andra på hela skallens form, om den är rund eller mer oval.
  • Nattafnatta
    Nattafnatta skrev 2013-02-18 14:40:04 följande:
    Hej! Du får väldigt gärna titta på vår ultraljudsbild och säga vad du tror! Berätta gärna vad du baserar det på, tycker det är jätteintressant att höra Glad 

Från RUL, 18+2

Tack för din gissning. Men du kan inte gissa genom att se där nere på denna bilden eller? Glad Tycker ändå det verkar som om den lilla visar lite, haha.
  • Nattafnatta

Kul att det stämmer för så många!
    -Ni som väntar flickor och har fått det bekräftat på RUL, vad har eran bm sagt att hon sett? Inga pojkdelar och/eller flickdelar? Glad Berätta gärna!

• Nattafnatta
    Nattafnatta skrev 2013-02-25 10:30:34 följande:
    Kul att det stämmer för så många!
    -Ni som väntar flickor och har fått det bekräftat på RUL, vad har eran bm sagt att hon sett? Inga pojkdelar och/eller flickdelar? Glad Berätta gärna!

Ingen som vill berätta? Glad
  • Nattafnatta
    bea85 skrev 2013-03-05 13:30:19 följande:

från våran rul i v 17
    Rätt så tydlig bild, haha Skrattande -Väldigt till och med!
  • Nattafnatta
    bea85 skrev 2013-03-05 13:50:31 följande:
    man vill ju höra andras åsikter då ja inte e direkt expert men ser oneklingen inte ut som storebröderna hahaha

Kan tänka mig det, haha. Var pojkarna väldigt tydliga på RUL eller?
    Detta är ju nästan så mycket flicka det går att vara! Skrattande
  • Nattafnatta
    bea85 skrev 2013-03-05 14:04:50 följande:
    jo man såg snoppen tror ja har bild på den oxå haha

Okej! Skrattande Du får väldigt gärna visa hur pojkarna såg ut på RUL! Är själv mitt uppe i egna könsspekulationer efter att bm trodde det var det ena könet, haha. Man vet ju inte vad man ska tro. Ska därför göra ett könsultraljud snart..

Var dessa bilder på flicka från RUL förresten? Isåfall vad kul med så många och bra bilder!! :) Fick inte vi..
    jagärglad skrev 2013-03-05 14:17:34 följande:
    Oj såg jag hade uppfattat det fel, fick det som ni skrev att snoppen syntes jättetydligt :p är lite trött :)
    Solig
  • Nattafnatta
    bea85 skrev 2013-03-05 19:03:13 följande:

här är sonens ( enda jag har bild på) inte lika tydligt men de stora långa vita är lårbenet å under är en snopp. ut kom en bebis med snopp sen

fick inga bilder vi fick filmer så har gjort bbilder från filmen hehe

Så snällt att du ville dela med dig! Glad Tack!
  • Nattafnatta
    Evelita skrev 2013-03-06 20:03:46 följande:
    Hej igen, funkade inte att lägga upp videon direkt, men här är länken:
    " rel="nofollow" target="_blank">

Ser ut som en liten gosse tycker jag. Solig Kul med video! Ska också filma nästa gång vi är på ultraljud!
  • Nattafnatta
    jashrinah skrev 2013-03-08 15:23:56 följande:
    nu har jag 2 bilder !!
     bm är nu mycket förbryllad ! 

v 34 ! 

vecka 30/31

Hm, kan inte riktigt se vad som är vad på översta bilden! Var det inte en flicka längre eller?
  • Nattafnatta
    jashrinah skrev 2013-03-08 17:47:34 följande:

Funderade på om det var könet, men det såg så stort ut förhållande till det andra! Är det kanske förstorat allting? Ser inte låren som förmodligen går ut vid sidan om ifall det är en pott-bild.
    Det ser ju helt klart ut som en lite gosse på den nyaste bilden! Men som sagts tidigare, de rakarna kan vara hur duktiga som helst på att gömma paketet, haha! Därför vågar jag inte tro på att vi väntar en flicka på bm sa det till oss på rul..  Tungan ute 
Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!