Inlägg från: apelsinmandarin01 |Visa alla inlägg
  • apelsinmandarin01

Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

Kan du kolla även på v19 bilder. tycker de är lite roligt med att gissa kön å göra "tester" vore kul å se vad du gissa på vår. slänger upp en bild iaf. :) bara som kul vore de kul å se om du kan gissa rätt på vårt födda barns kön också på hens ul. :) bild 1 ofödd, bild 2 född.

• apelsinmandarin01

Sånt här tycker jag är kul. Har dock bara ul bilder från v18. men vill du testa att gissa på dem? :) 
    För skojs skull, skulle du vilja gissa även på mitt födda barns ul? :) och även på det ofödda.. :) Har gjort sånna här vanliga på skoj gissa kön tester t.ex. kissa på bikarbonat osv. Så vore kul å se vad din gissning är. :)

Ofött bran på bild 1.

Redan fött barn på bild 2.

Den understa kan vara från ca v 15 eller från v 17. (fick göra två vet ej vilket av dem detta är ifrån)

• apelsinmandarin01
    apelsinmandarin01 skrev 2013-02-25 13:09:23 följande:
    Sånt här tycker jag är kul. Har dock bara ul bilder från v18. men vill du testa att gissa på dem? :) 
    För skojs skull, skulle du vilja gissa även på mitt födda barns ul? :) och även på det ofödda.. :) Har gjort sånna här vanliga på skoj gissa kön tester t.ex. kissa på bikarbonat osv. Så vore kul å se vad din gissning är. :)

Ofött bran på bild 1.

Redan fött barn på bild 2.

Den understa kan vara från ca v 15 eller från v 17. (fick göra två vet ej vilket av dem detta är ifrån)

Och vore kul att se om du gissar rätt på det födda. :)
  • apelsinmandarin01
    jagärglad skrev 2013-03-01 08:35:47 följande:
    Tror det födda är en pojke enligt huvudet. Svårt på den första bilden, men säger pojke ändå :) Grattis :)

[quote=68992443][quote-nick]jagärglad skrev 2013-03-01 08:35:47 följande:[/quote-nick]
    apelsinmandarin01 skrev 2013-02-25 13:09:23 följande:
    Sånt här tycker jag är kul. Har dock bara ul bilder från v18. men vill du testa att gissa på dem? :)  För skojs skull, skulle du vilja gissa även på mitt födda barns ul? :) och även på det ofödda.. :) Har gjort sånna här vanliga på skoj gissa kön tester t.ex. kissa på bikarbonat osv. Så vore kul å se vad din gissning är. :)   Ofött bran på bild 1.   Redan fött barn på bild 2. Den understa kan vara från ca v 15 eller från v 17. (fick göra två vet ej vilket av dem detta är ifrån)  
    Tror det födda är en pojke enligt huvudet. Svårt på den första bilden, men säger pojke ändå :) Grattis okej. Ja den födda var en pojke så de var rätt! Okej då får vi se. jag tror också de är en pojk tilm i magen men de flesta andra tror på tjej. då får vi se. spännande! Men stämde ju på första! :) kul!!
Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!