• Anonym

Hur lång, gammal och mycket väger du?

kvinna
    41 år
    162 cm
    52 kg
    (ett barn som är 2,5 år) 

• Anonym

26år, 55kg och 162cm. Är väldigt vältränad och nöjd med min kropp :)

• Anonym

24, 158 cm lång och väger 60kg. Har dock fött barn för 6 månader sen och är gravid igen. Min normalvikt brukar vara ca 55...

• Anonym

Tjej, 
    28 år
    164 cm 
    57 kg 

Har tre barn, älskar god mat och bakverk lika mycket som jag inte orkar träna. Är egentligen inte helt nöjd, men inte direkt missnöjd heller. 

• Anonym

34 år,168 lång,57 kg   Fick barn för 6 veckor sedan.

Ts jag är lika lång som du och när jag var runt 20 vägde jag lika lite som du och då var jag riktigt spinkig. 
    Visst kan man ha olika kroppsbyggnader trots samma vikt och längd men jag kan aldrig tänka mig att du är annat än väldigt smal. 

• Anonym

Vad glad jag blev över att så många svarat :D

Men jag har hört/läst att många väger runt 45-47kg när dom är ca 165-170cm långa, så jag ville bara göra en liten "undersökning" för att få fler svar och så. 
    Jag vet att man ej ska gå på vikten för alla har ju olika kroppsbyggnader eller hur man ska förklara, men ville ändå bara kolla :).  

Jag själv har breda axlar samt höfter så jag ser väldigt stor ut :/ 
    Så skulle ej skada om jag gick ner 3-5 kg, men har bara så svårt för att gå ner i vikt. Har dessutom ibs och är allergisk mot mjölk så min mage ser ut som en ballong hela tiden nästan. Den ändå gången den är platt är när jag ej ätit på en hel dag eller mer. Så man blir ju väldigt frustrerad ibland.. 

• Anonym

Kvinna

38

170 cm

65 kg      

• Anonym

Jag vill absolut inte höra att jag är benig osv för det är jag ju verkligen inte! Skulle skämmas om någon skulle säga det... Jag har muskler men en massa fett över musklerna som jag skulle behöva bränna bort dock.
    Om jag var vältränad så skulle det inte spela någon roll för mig om hur mycket jag vägde, men nu så tränar jag ju ej även fast jag skulle vilja det och bli värsta biffen ^^ Eller ha magrutor osv iaf.

• Anonym

Tjej, 29 år, 168cm och 86 kg (påväg ner dock, wohoo, vägde 96 för några månader sedan).

Svar på tråden Hur lång, gammal och mycket väger du?