Inlägg från: Anonym (tjockis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjockis)

Hur lång, gammal och mycket väger du?

snart 19 år
    169 cm
    runt 79 kg

Skulle behöva gå ner en minst 10 kg, men det var länge sen jag var normalviktig. Har svårt att se mig själv som smal och är därför helt enkelt rädd för att gå ner i vikt. Nu vet jag ju iallafall hur jag ser ut, hur jag ska klä mig passande för min kroppsform, osv..       

• Anonym (tjockis)
    Anonym (P) skrev 2013-02-15 19:31:58 följande:

Ursäkta jag måste reagera på TS igen som tror att det är för mycket att väga 51 kg på 168 cm. Är det bara jag som ser det eller är alla lika vilseledda som hon/han???

Klart det är för lite. Men vill man se ut som ett skelett så varsågod, jag tänker inte stoppa någon.
  • Anonym (tjockis)
    Anonym (P) skrev 2013-02-15 20:47:04 följande:
    Jag tänker inte heller stoppa. Bara reagerar på den ignorans av vad TS skriver. Blir besviken på kvinnor som inte förstår att detta är en person som antagligen är sjuk. (eller troll för att provocera...i detta fallet hoppas jag det)

Jag tycker att det är väldigt många som skrivit i tråden som väger väldigt lite, kanske är därför. OM TS nu är sjuk så hoppas jag att hon har folk i sin närhet som inser detta och ser till att hon får hjälp och eventuell vård. Vad kan vi göra här på FL mer än att försöka få TS att förstå att hon har väldigt låg vikt till sin längd? Det går ju inte.
Svar på tråden Hur lång, gammal och mycket väger du?