tjäna pengar hemifrån
Själv har jag nyss gått med i någonting som heter Empower Network. Det är ett företag som startade i oktober 2011 i USA. Sedan dess har det spridit sig som en löpeld över världen. Nu har det även kommit till Sverige. Sedan uppstarten har företaget redan betalat ut över 20 miljoner dollar i provision! De har en riktigt bra provisionsplan, vilket är en stor anledning till att de har vuxit så fort.
Det handlar om marknadsföring på internet och om utbildning inom detta. Det gäller att komma med i ett bra team för att få så goda förutsättningar som möjligt för att lyckas, det hade jag turen att lyckas med.
En stor anledning till att jag gick med var just deras fina provision och det faktum att det inte är så många som håller på med det här i Sverige än. Jag ville ha chansen att få vara med redan från början. Även om man har hela världen som sitt arbetsområde så har jag själv en plan att få ut det här mer på den svenska marknaden.
Här är en länk som tar dig till en video som ger dig mer information.
www.empowernetwork.com/makemoneynow.php
Du behöver uppge din e-mail för att få tillgång till informationsvideon, men förbinder dig inte på något vis att köpa något.