Inlägg från: Anonym (mamma till 4) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mamma till 4)

min mamma är gravid

Jag förstår både dig å din mamma. När jag var 43 blev jag ned mitt lilla under, men vågade inte säga något till mina barn som dessutom har en annan pappa. När jag till slut berättade skulle min "minsta"( som var 14) flytta för hon skämdes så, att sådana saker som sex hände i hennes hem. Men idag 2 år senare kan ingen tänka sig ett liv utan vårat underverk.

• Anonym (mamma till 4)

å om du släpper lite på( om det är kompistrycket?? dålig självkänsla) kommer det bli din lilla älskling som ingen får säga något dumt om...Å som andra har sagt du å den lilla har bara en mamma. var rädd om henne å ditt lilla syskon. lovar allt kommer bli bar å du komer bli så stolt så småning om

• Anonym (mamma till 4)

Å blir så skrivsugen nu, vi planerar för en till, å kommer  troligtvis bli samma visa då. pinsamt i början... sen kan syskonen inte leva utan de lilla undret

• Anonym (mamma till 4)

men vad är problemet?? att hon är gammal?? att hon är stor?? att jag vet inte.... att sex har förekommit i ditt hus??

• Anonym (mamma till 4)

VÄNTA LITE NU! Varför är du otrevlig mot ditt blivande syskons pappa? Som jag sa jag är äldre å fick barn med en som var 20(exagt)år yngre än mig å vi har det jätte bra tillsammans, även om vi hade alla emot oss från början är allt toppen idag. å jag tror inte din mamma har träffat någon som är så ung å fått barn med, så om mina barn har accepterat mitt liv med min unga kille, så fattar faktiskt inte vad som är problemet

• Anonym (mamma till 4)

å kan ju tillägga att när vi träffades var han 19 jag 39... men aldrig haft ett underbarare liv å sexliv å även nu 4 år senare

Svar på tråden min mamma är gravid